Как се създава каталожна фотография?

Photo: https://www.alfaera.com Често, на всеки от нас се случва да прелиства каталозите на големите хранителни вериги или тези с машини, оборудване, бани и градинско обзавеждане. Освен, че доставят конкретна информация на потенциални клиенти, каталозите са част и от бизнес стратегията на компаниите, които са заложили на мрежов маркетингов модел на търговия. Каталозите са вид представителна реклама и за производители, творци и т.н. Страници, изпълнени с продуктови изображения, които привличат вниманието на потребителите. Снимки, които ги отвеждат до рафта в магазина, до съответния търговски представител, до конкретния вносител, до основния  произоводител. Photo: https://www.inventivedesign.co.uk Каталозите представляват междинен инструмент за визуализация на продукти и за тяхната продажба. Чрезmore bg btnmore en btn

Продуктовата фотография при козметиката

Photo: https://www.freepik.com   Козметичната индустрия е един от най-развиващите се отрасли в световен мащаб. Днес стойността ѝ се оценява на около 532 милиарда долара, което е показател, че расте по- бързо от всякога и е една от най- доходоносните съществуващи индустрии.   Според глобалния анализ на пазара потребителите все повече се интересуват от информация за грижа за тялото и външния си вид, което води до значително увеличение на консумацията на козметични продукти. И ако се замислим, всеки от нас използва такива, като започнем от хигиенни и стигнем до тези, с които се разкрасяваме. Photo: https://www.thebodyshop.com     От своя страна потребителите наистина се наслаждават отmore bg btnmore en btn

Оборудването или фотографа – кое определя качеството на снимките?

Photo:https://www.freepik.com/   Фотографията е изкуство. Това до голяма степен предопределя необходимостта човек да притежава частица талант, за да създава креативни изображения.  Оборудването само по себе си не може да направи снимката шедьовър, но дава възможност за по-високо качество.   При добрия фотограф уменията и оборудването вървят ръка за ръка. Безкрайните възможности, които новите технологии предоставят надграждат и уменията, което  значително подобрява качеството на крайния продукт.   Технологичният прогрес, освен всичко друго носи със себе си и нови перспективи. Разбира се, за всякакъв вид фотография е наистина важно да имаме достатъчно стойностни познания и умения. Всяка отделна ниша е специфична сама по себе си и изискваmore bg btnmore en btn

Продуктовата фотография и маркетингът на онлайн магазини

Всички преживявания в онлайн пространството са свързани с определен вид визуално изображение.  Още от средата на 90-те търговците започнаха да се интересуват от нарастващото влияние и съществуващите възможности във виртуалното пространство.   В днешния дигитален свят, когато все повече бизнеси инвестират в електронната търговия и все повече потребители предпочитат онлайн пазаруването, висококачествените изображения на продуктите са неизменна част от стратегическия маркетингов план на компаниите и търговците.   Снимките в онлайн магазините не са просто снимки, а средство, което създава първо впечатление, грабва и задържа потребителското внимание. Всъщност основната мисия на добрия продуктов кадър е да осъществи невербална комуникация с потребителите. Да повлияе върху техните емоции. more bg btnmore en btn

продуктовата фотография

Мотото на всеки бизнес, всяка марка, всеки търговец опериращ в електронното пространство е „Единствен“. Търсенето на нещо ново и авангардно, което да го отличи от тълпата винаги е било водещо и ще остане такова.   За да бъдат забелязани и запомнени изображенията, с които ще се представят продуктите идната година, се изискват още по- смела креативност и познаване на тенденциите в дизайна, модата, материалите, цветовете, стиловете, техниката, технологиите и т.н.  А за да бъде успешен, всеки продуктов фотограф ще има нужда от свежа, нова перспектива, което неизбежно го отвежда към въпроса…   Какво ще бъде популярно в продуктовата фотография през 2020?   Накратко, изпъкват следнитеmore bg btnmore en btn

фотография

  Photo: http://www.thomasvanschaik.com Как искате да изглежда вашият бизнес онлайн? Всеки би искал представянето на неговият бранд, продукти и имидж да е успешно. Статистиката сочи, че повече от 50% от потребителите онлайн смятат, че снимковият материал е много по- показателен от текстовата информация. Или с други думи казано, клиентите правят пряка връзка между качеството на изображенията на продуктите и качеството на самите продукти.   Затова, ако искате да продавате чрез различните канали за електронна търговия или да увеличите продажбите си, винаги трябва да работите с професионално заснети, висококачествени изображения на своите продукти. Така добавяте авторитет към своя бранд и ще изграждате доверие сред потенциалните сиmore bg btnmore en btn

филтри

Преди да разгледаме темата за филтрите под микроскоп, нека първо да обсъдим, какво всъщност е фотографски филтър?   Филтрите са аксесоар, който се прикрепя в предната част на обектива. Изработени са предимно от висококачествено стъкло (или смола). Използват се, да защитят лещата на обектива при падане или от надраскване, за блокиране (филтриране) на определени цветове или видове светлина, постъпващи в камерата. Някои филтри са проектирани за работа при по– специфични условия, като прекалено силно осветление или ярка естествена светлина, докато други могат да подобрят цветовете или да намалят отраженията.   Какво правят всички тези филтри? Как да ги използваме? В днешно време, сред богатия асортиментmore bg btnmore en btn

Обективи

Кои са най- добрите обективи за продуктова фотография?     Категоричен отговор няма. Ако надникнем при професионалистите ще открием, че обикновено разполагат с комплект обективи, защото тяхната работа е свързана с различни направления от продуктовата фотография. И преди да дадат своето мнение ще вземат под внимание подробности, като например:   За какъв жанр от продуктовата фотография ще бъде необходим обективът? И дали сензорът на камерата е кроп или пълнокадров?   Продуктовата фотография не е само композиция и заснемане. За постигане на значима снимка, дори на най- обикновен предмет са необходими конкретно оборудване и подходяща светлина. И, като говорим за оборудване, не става въпрос само заmore bg btnmore en btn

Какво осветление се използва при продуктовата фотография

Когато говорим за продуктова фотография, винаги споменаваме осветление и светлина. Неизбежно е. Произходът на самата дума фотография идва от гръцки φωτός (phōtos или phōs) „светлина“. Реализирането на продуктова фотография е невъзможно без подходяща светлина.  Най- добрият източник на светлина за продуктова фотография, с който разполагаме е естествената светлина. Но за съжаление тя не винаги е достатъчна.  За да подчертаем правилно всички характеристики на продукта е необходимо да разполагаме и с допълнително осветление. Особено при заснемане на продукти на закрито. Попадайки на статии, съвети или споделен опит от професионалисти се натъкваме на фразата „контролирана светлина“. Какво всъщност представлява контролираното осветление? Най- точно дефинирано, това е изкуственоmore bg btnmore en btn

photo

Продуктовата фотография представя конкретни гледни точки, чрез които влияе и предава убедителни съобщения на потребителите относно продукта, който презентира. За да се улови най-привлекателното в един продукт са нужни страст, вдъхновение и разбира се, умение за боравене с техниката. „Никой не се е родил научен“. Банално, но един истински фотограф е вложил време и усилия в изследване, анализиране, и експериментиране, за да бъде професионалист в своето поприще.   За да направите правилен избор на фотоапарат за продуктова фотография, първо трябва да определите какъв тип продуктова фотография ще реализирате. Колкото по-широк е диапазонът на продуктовия стил и състав, толкова повече средства и умения ще са виmore bg btnmore en btn