Продуктови снимки на играчки

Снимка: Unsplash Днес, пазарът на играчки е разнообразен, голям по обем и активен в иновативното промотиране на продукти. Креативната визуализация в дигиталната търговия е особено важно предимство за производителите, търговците и брандовете. Снимките, анимациите на играчките и игрите не само трябва да пленят децата, но и да предоставят подходяща за родителите информация, относно качеството и безопасността на продукта. Добре изпипаните продуктови кадри на играчки повишават физическата стойност на самите играчки. Разкривайки основни функции, детайли, предназначение те стават популярни и търсени. Зад всеки продуктов кадър на играчка стоят начина на представяне, уловената детайлност, избора на подходящо осветление, създадената история, творческия подход на фотографа и неговото въображение.more bg btnmore en btn

Продуктови снимки на часовници

Photo: xgoldjewelery.com   Когато става въпрос за творческа фотография на продукти, може би едни от най- вдъхновяващите обекти за заснемане се оказват часовниците. Изобилието от детайли и различни материали карат креативното съзнание на фотографа да заработи на бързи обороти, търсейки вълнуващи ефекти и акценти, с които да грабне публиката.   И наистина. В онлайн пространството откриваме страхотни кадри, които може да разглеждаме с часове, докато всъщност въобще не се интересуваме от часовници. Но едно е сигурно, изображенията са безкрайно завладяващи.   Ако се вгледаме по- внимателно в разнообразието на продуктови снимки на часовници, прави впечатление, че преобладават кадри на мъжки часовници. Факт е, че въпрекиmore bg btnmore en btn

Как се създава каталожна фотография?

Photo: https://www.alfaera.com Често, на всеки от нас се случва да прелиства каталозите на големите хранителни вериги или тези с машини, оборудване, бани и градинско обзавеждане. Освен, че доставят конкретна информация на потенциални клиенти, каталозите са част и от бизнес стратегията на компаниите, които са заложили на мрежов маркетингов модел на търговия. Каталозите са вид представителна реклама и за производители, творци и т.н. Страници, изпълнени с продуктови изображения, които привличат вниманието на потребителите. Снимки, които ги отвеждат до рафта в магазина, до съответния търговски представител, до конкретния вносител, до основния  произоводител. Photo: https://www.inventivedesign.co.uk Каталозите представляват междинен инструмент за визуализация на продукти и за тяхната продажба. Чрезmore bg btnmore en btn

Продуктовата фотография при козметиката

Photo: https://www.freepik.com   Козметичната индустрия е един от най-развиващите се отрасли в световен мащаб. Днес стойността ѝ се оценява на около 532 милиарда долара, което е показател, че расте по- бързо от всякога и е една от най- доходоносните съществуващи индустрии.   Според глобалния анализ на пазара потребителите все повече се интересуват от информация за грижа за тялото и външния си вид, което води до значително увеличение на консумацията на козметични продукти. И ако се замислим, всеки от нас използва такива, като започнем от хигиенни и стигнем до тези, с които се разкрасяваме. Photo: https://www.thebodyshop.com     От своя страна потребителите наистина се наслаждават отmore bg btnmore en btn

Оборудването или фотографа – кое определя качеството на снимките?

Photo:https://www.freepik.com/   Фотографията е изкуство. Това до голяма степен предопределя необходимостта човек да притежава частица талант, за да създава креативни изображения.  Оборудването само по себе си не може да направи снимката шедьовър, но дава възможност за по-високо качество.   При добрия фотограф уменията и оборудването вървят ръка за ръка. Безкрайните възможности, които новите технологии предоставят надграждат и уменията, което  значително подобрява качеството на крайния продукт.   Технологичният прогрес, освен всичко друго носи със себе си и нови перспективи. Разбира се, за всякакъв вид фотография е наистина важно да имаме достатъчно стойностни познания и умения. Всяка отделна ниша е специфична сама по себе си и изискваmore bg btnmore en btn

Продуктовата фотография и маркетингът на онлайн магазини

Всички преживявания в онлайн пространството са свързани с определен вид визуално изображение.  Още от средата на 90-те търговците започнаха да се интересуват от нарастващото влияние и съществуващите възможности във виртуалното пространство.   В днешния дигитален свят, когато все повече бизнеси инвестират в електронната търговия и все повече потребители предпочитат онлайн пазаруването, висококачествените изображения на продуктите са неизменна част от стратегическия маркетингов план на компаниите и търговците.   Снимките в онлайн магазините не са просто снимки, а средство, което създава първо впечатление, грабва и задържа потребителското внимание. Всъщност основната мисия на добрия продуктов кадър е да осъществи невербална комуникация с потребителите. Да повлияе върху техните емоции. more bg btnmore en btn

продуктовата фотография

Мотото на всеки бизнес, всяка марка, всеки търговец опериращ в електронното пространство е „Единствен“. Търсенето на нещо ново и авангардно, което да го отличи от тълпата винаги е било водещо и ще остане такова.   За да бъдат забелязани и запомнени изображенията, с които ще се представят продуктите идната година, се изискват още по- смела креативност и познаване на тенденциите в дизайна, модата, материалите, цветовете, стиловете, техниката, технологиите и т.н.  А за да бъде успешен, всеки продуктов фотограф ще има нужда от свежа, нова перспектива, което неизбежно го отвежда към въпроса…   Какво ще бъде популярно в продуктовата фотография през 2020?   Накратко, изпъкват следнитеmore bg btnmore en btn

фотография

  Photo: http://www.thomasvanschaik.com Как искате да изглежда вашият бизнес онлайн? Всеки би искал представянето на неговият бранд, продукти и имидж да е успешно. Статистиката сочи, че повече от 50% от потребителите онлайн смятат, че снимковият материал е много по- показателен от текстовата информация. Или с други думи казано, клиентите правят пряка връзка между качеството на изображенията на продуктите и качеството на самите продукти.   Затова, ако искате да продавате чрез различните канали за електронна търговия или да увеличите продажбите си, винаги трябва да работите с професионално заснети, висококачествени изображения на своите продукти. Така добавяте авторитет към своя бранд и ще изграждате доверие сред потенциалните сиmore bg btnmore en btn

филтри

Преди да разгледаме темата за филтрите под микроскоп, нека първо да обсъдим, какво всъщност е фотографски филтър?   Филтрите са аксесоар, който се прикрепя в предната част на обектива. Изработени са предимно от висококачествено стъкло (или смола). Използват се, да защитят лещата на обектива при падане или от надраскване, за блокиране (филтриране) на определени цветове или видове светлина, постъпващи в камерата. Някои филтри са проектирани за работа при по– специфични условия, като прекалено силно осветление или ярка естествена светлина, докато други могат да подобрят цветовете или да намалят отраженията.   Какво правят всички тези филтри? Как да ги използваме? В днешно време, сред богатия асортиментmore bg btnmore en btn

Обективи

Кои са най- добрите обективи за продуктова фотография?     Категоричен отговор няма. Ако надникнем при професионалистите ще открием, че обикновено разполагат с комплект обективи, защото тяхната работа е свързана с различни направления от продуктовата фотография. И преди да дадат своето мнение ще вземат под внимание подробности, като например:   За какъв жанр от продуктовата фотография ще бъде необходим обективът? И дали сензорът на камерата е кроп или пълнокадров?   Продуктовата фотография не е само композиция и заснемане. За постигане на значима снимка, дори на най- обикновен предмет са необходими конкретно оборудване и подходяща светлина. И, като говорим за оборудване, не става въпрос само заmore bg btnmore en btn