Онлайн презентиране на десерти – продуктовата фотография най- мощното оръжие

Снимка: laurencariscooks.com Днес, времената са такива, че присъствието онлайн е необходимост и страхотно изглеждащите кадри на десерти със сигурност успяват да създадат първо впечатление и имат силата да се окажат мощно оръжие за увеличаване на продажбите. Изображенията, с които се презентират десерти са много по-важни отколкото си мислим! Именно те дават стойност.  Онлайн продуктовите снимки на десерти присъстват в дигиталните менюта и сайтове на ресторанти, пекарни, сладкарници, сватбени и парти каталози, както и в хилядите блогове на кулинари. Откриваме ги още в онлайн рекламата и в социалните медии.  За да изпъкнат на преден план същите трябва да могат да вдъхновяват почитатели, да привличат последователи, даmore bg btnmore en btn

Съвети за продуктова фотография за онлайн магазин

За онлайн магазините днес е особено важно непрекъснато да се развиват, да стават все по-добри и по атрактивни в презентирането на своя асортимент. Съвсем разумен ход от страна на брандовете и търговците присъстващи на онлайн пазарите, е да следват тенденциите в продуктовата фотография, с оглед запазване и разширяване на позициите си. Защо продуктовата фотография е толкова важна за онлайн магазините? Когато потребителите посещават онлайн магазин, първичната им реакция е да прегледат изображенията на продуктите. Точно тук е ключовият момент. Продуктова страница с висококачествени и достатъчно информативни изображения показва значимостта на продуктите и въздейства за потенциални продажби. Ако вие сте решили да се заемете с продуктовитеmore bg btnmore en btn

Основни стъпки в продуктовата фотография

Създаването на висококачествени продуктови снимки не е толкова елементарен процес. Всеки, който се заеме да прави продуктови снимки, предназначени за електронна търговия ще трябва да се научи как да стилизира продуктите, как да настройва осветлението, как да прилага различни експозиции, как атрактивно да представя продуктите. Пътят към ценния кадър на продуктовия фотографможе да бъде дълъг или къс. Всичко зависи изцяло от подхода, който той ще избере, за да подобри качеството и ефективността на своята работа. В тази връзка е важно да разберем, че някой с години може да изучава подробно литературата и техниката и да не постигне успех, докато друг може да не познава съвсемmore bg btnmore en btn

Маса за продуктова фотография

Продуктовата фотография придобива все по-голяма популярност. Включваща широка гама от ниши, тя добре се вписва, като един от развиващите се креативни отрасли в наши дни. Със сигурност това е така и без да проследяваме статистиката, защото замислете се: Кой бранд или eлектронен магазин не се нуждае от продуктови изображения, за да продава? Независимо дали ще снимате в контролирана студийна среда или на открито, за да реализирате висококачествени продуктови изображения ще е необходимо да овладеете не само работата с техниката, както и да усвоите определени умения, но ще трябва и да проучите подходящия набор от оборудване, необходимо за осъществяване на целия този процес. Едно от най-добритеmore bg btnmore en btn

Продуктова фотография за начинаещи

Снимка: Pixabay Когато имате намерение да продавате в Интернет, освен уеб сайт за електронна търговия трябва да помислите и за снимките на вашите продукти, с които ще ги популяризирате и ще ги направите търсени.   Какво трябва да знаем за продуктовата фотография преди да започнем?  Продуктовите изображения са трамплинът за продажба на вашите продукти. За да се сдобиете с изключителни продуктови кадри ще имате нужда от познания, някои основни насоки и разбира се, доза креативност, с която да накарате снимките ви да заблестят. Всеки начинаещ трябва да се запознае с някои ключови компонента, с които ще успее да се доближи до професионалистите. Кои са те?more bg btnmore en btn

Филтрите – предимства и недостатъци

Photo: Katya Tokusheva   Днес, социалните медии се превърнаха в един от най-важните маркетингови канали за популяризиране на много бизнеси. Повече от всякога досега те успяха да приближат клиентите до брандовете. И докато за много от нас, да снимаме със своите телефони, използвайки специални филтри, за да стилизираме и отличим снимките си в океана от социални мрежи е забавно начинание, то когато става въпрос за продуктова фотография, трябва да знаем, че този тип филтри могат да компроментират качеството на нашия продукт. Тъй като клиентите очакват все повече от търговците извършващи електронна търговия, силата на продуктовия кадър трудно може да бъде пренебрегната и изображенията за онлайнmore bg btnmore en btn

Постпродукция на продуктовата фотография

Създаването на изображения в продуктовата фотографияне се изчерпва само със самия процес на заснемане. Реализирането ѝ е сложна съвкупност от множество етапи. Като започнем от избора на техника и оборудване, опит в работата с ръчни настройки, преминем през креативната идея, създаване на сцена, селектиране на подходящо осветление и фон и стигнем до самото заснемане.   И така, какво следва, след като сте направили вашите снимки? Разбира се, има още една последна стъпка, с която висококачествените изображения ще бъдат напълно готови да продават продукта. Последната фаза в продуктовата фотография е постпродукция или редактиране. Трябва да редактирате снимките, които сте заснели, дори ако мислите, че те саmore bg btnmore en btn

Модерните трикове в продуктовата фотография

Когато говорим за реализиране на продуктова фотография, може би трябва да споменем, че един от най-трудните аспекти е творческата част. Да бъдеш толкова креативен, че да успееш да отличиш продукта, веднъж, за да привлечеш вниманието на клиента и още един път, за да си крачка напред от конкурента. Впечатляващите продуктови кадри обикновено са следствие от наличието на уникална концепция и ефективното ѝ прилагане. В много от случаите познаването на техниката и опита не са напълно достатъчни. Последният елемент от формулата за успех е да разполагаш с няколко трика под ръка и умението да ги прилагаш, така че да превърнеш обекта от изображението, в неустоим продукт.more bg btnmore en btn

Продуктови снимки на дрехи

Като част от съвременния дигитален свят, културата ни на пазаруване също търпи своите метаморфози и се ориентира към електронните магазини. Все пак онлайн пазаруването ни предоставя достъп до стоки, независимо къде се намираме и има своите предимства – дава възможност да сравняваме цени, да проследяваме подобни артикули, да получаваме ексклузивни предложения само онлайн и т.н. Освен всичко това спестяваме и време. И ако говорим за облекло, много по-удобно можем да разглеждаме любимите си марки, различни каталози, а доста често и по-лесно попадаме онлайн на дрехи с точните ни размери, отколкото, когато ровим по стелажите във физическите магазини. Днес, толкова много онлайн търговци на дребно предлагатmore bg btnmore en btn

Какви фонове е добре да се използват при продуктовата фотография за онлайн магазин?

Въздействието на цветовете върху човешкото съзнание е отдавна доказан факт. Цветовете имат огромно значение и при брандиране на продукти или при дизайна на уебсайтове. Изследванията показват, че 62- 90% от решенията за бързо закупуване се обуславят именно от възприемането на цветовете. В повечето случаи и изборът на подходящ фон за различните продуктови кадри в онлайн магазините не е никак случаен. Фонът е онази подробност, която подчертава основния артикул и го прави запомнящ се. Изхождайки от това твърдение, няма да се учудим, че „първото впечатление е всичко“ – един от кардиналните принципи в продуктовата фотография.   Фонът, като надеждно, привлекателно и печелившо средство при продуктовата фотографияmore bg btnmore en btn