Снимка: freepik В свят на цифрови технологии, глобална свързаност и дигитален бизнес, съвременното общество е жадно за изображения. Дали в социалните медии, новините или онлайн магазините, снимките са първото нещо, което привлича хората.  Затова, ако сте собственик на онлайн бизнес, управлявате електронен магазин, имате търговски уебсайт или се каните да стартирате нов бранд, визуализацията е ключова за успеха ви. Атрактивната демонстрация на продукти и услуги привлича внимание, насърчава потенциалните клиенти да купуват и е от първостепенно значение за репутацията на бранда. Снимка: shop.entheosweb.com Защо снимките на продуктите са от значение за нашия онлайн магазин ? Необходимо е, когато потребителите попаднат на продуктовите страници, да иматmore bg btnmore en btn

Защо се нуждаем от снимки на бял фон за електронния ни магазин ?

Снимка: fabiogrilli.it Един от ключовите инструменти на успешния бизнес в електронната търговия са продуктовите изображения. Всъщност, още преди да помисли за трафик и висок процент реализации, за един онлайн търговец е важно да има ясна концепция, как ще представи онова, което продава. Продуктът. Как да му добавим стойност? За да се свържете с аудиторията трябва из основи да опознаете своя продукт или услуга. Отделяйки време за детайлите и функционалностите ще имате възможност да подобрите клиентското изживяване във вашия уебсайт или електронен магазин. Визуалното представяне на продукта в онлайн магазините допълнително влияе и на начина, по който клиентите възприемат вашата марка. Висококачествените продуктови изображения в нашиmore bg btnmore en btn

Защо е важно да представим продуктите си професионално ?

През последните години електронната търговия претърпя еволюция и промени начина, по който пазаруваме. Предостави ни възможност да разглеждаме стотици онлайн магазини и да избираме между хиляди продукти.  Но на днешният претъпкан пазар приключването на продажба изисква повече усилия, защото клиентите имат достъп до изключително много информация. За търговците е предизвикателство да предложат нова гледна точка или да убедят клиентите, защо продуктът, който предлагат е най- добър за тях.  От друга страна, за да вземат решение за покупка,  потребителите обичат да изследват и да анализират информацията сами. Тези условия издигнаха визуалното съдържание на друго ниво, като му позволиха да доминира в сайтовете за електронна търговия. Товаmore bg btnmore en btn

Каква е разликата между любителската и професионалната фотография ?

Снимка:freepik В наше време всеки може да направи снимка, благодарение на  технологиите, всички онези подобрения във фотографската индустрия и мобилните телефони с усъвършенствани камери. Тук обаче изникват следните въпроси. Имаме ли нужда от професионален фотограф? Кога е препоръчително да се доверим на професионален фотограф и защо? Преди да се опитаме да се обосновем, нека първо изясним, каква е разликата между любителската и професионалната фотография. Първата и най- значима отличителна черта на професионалния фотограф е, че той използва уменията си, за да упражнява професия и да генерира доходи. С една дума, той е фотограф на пълен работен ден. Обикновено професионалистът е придобил диплом или някаква степенmore bg btnmore en btn

Кои са най-добрите любителски фотоапарати?

Снимка: christian-mackie-unsplash Днес децата още от малки са запознати с телефоните, таблетите и тяхната функция – снимане. Хората запечатват  ежедневни моменти, радостни събития, ексклузивни случки, пътешествия, снимат продукти.  В социалните мрежи и канали следваме влогъри, гледаме видеоклипове. Преди обаче всички тези устройства да станат толкова достъпни, хората снимаха само с фотоапарати.  Какво представляват фотоапаратите? Фотоапаратът на практика представлява малка кутия с отвор, през който с различни механизми навлиза известно количество светлина, която се проектира върху светлочувствителна повърхност и така се получава неподвижно изображение – снимка.  Технологиите трайно повлияха на фотографските системи, като дигитализацията постепенно измести фотоапаратите, които използваха фотографски филм/лента. Вместо да проявяваме снимките (негативите),more bg btnmore en btn

Какво представляват безогледалните фотоапарати?

Снимка: pexels-ivan-babydov През последните няколко години известните и водещи брандове  произвеждащи фотоапарати и фотографска техника, като Canon, Sony, Nikon, Fujifilm, Olympus и т.н. правят инвестиции в една от най- новите технологии в бранша, а именно безогледалната. На пазара се появиха множество нови модели безогледални камери със страхотни технически и функционални параметри. Какво представлява безогледалната камера? Това на практика е цифрова камера, която работи без рефлексно огледало. Вместо да се използва огледало за отразяване на светлината към визьора и сензора, което е присъщо за DSLR-те (цифрово огледално- рефлексен фотоапарат), при безогледалните (mirrorless) камери, когато светлината премине през обектива, тя се насочва директно към цифровия сензор иmore bg btnmore en btn

Кои са най- добрите професионални фотоапарати?

Снимка: Freepik Изкуството да умееш да улавяш картината пред теб и да създаваш изображение, чрез светлината върху чувствителна повърхност – фотографска лента или оптичен сензор e Фотография. Както художникът използва своите четки, готвачът своите готварски принадлежности, така и фотографът използва фотоапарата. Когато фотоапаратът прави снимка, затворът се отваря и затваря. Обективът пропуска необходимата светлина, която достига до сензор, ако камерата е цифрова или до фоточувствителен филм, ако камерата е аналогова и там се записва изображението. Съществената разлика между филмовите и цифровите фотоапарати е носителят, който регистрира изображението. Цифровите фотоапарати имат сензор, който съхранява изображението като данни, докато аналоговите фотоапарати използват фоточувствителен филм. Разбира се, технологичниятmore bg btnmore en btn

Снимка: freepik През последните няколко години, когато много бизнеси преминаха от офлайн към онлайн функциониране, висококачествените продуктови изображения станаха необходимост. В електронната търговия успешно реализираният продуктов кадър говори много повече на потенциалните клиенти за продукта, отколкото каквото и да е описание.  Продуктовият кадър не само подобрява външния вид на продукта, но въздейства и върху съзнанието на купувачите. В съвременния виртуален свят продуктовата фотография е важен маркетингов инструмент, с който може да се повиши ангажираността, да се подобри имиджа на бранда, да се стимулират продажбите, да се  увеличи процента на реализация. Един от секторите, който има огромен успех в онлайн търговията днес е модата. Голям процентmore bg btnmore en btn

Според данни на Националния статистически институт за 2021 година, 76.4% от активно пазаруващите потребители онлайн са поръчали дреха или аксесоар поне веднъж. Това прави онлайн търговията на модни изделия официално най-развитата в България, като след нея идват спортните стоки с 23.5% и детските стоки с 10.8%.  И ако размерът на пазара е сред основните фактори за успешни продажби, то след него идват редица детайли, за които ще трябва да се погрижите. Когато говорим за мода, продуктовата фотография е номер едно в списъка.  Когато решите да презентирате дрехи, бижута, аксесоари и обувки онлайн, ще ви се наложи да вземете едно основно и принципно решение. А именноmore bg btnmore en btn

Независимо дали става въпрос за продуктови снимки за уебсайт или електронен магазин добавянето на изображения на бял фон е ключово. Една от целите на продуктовата фотография е да покаже продукта възможно най-ясно и да подчертае съществените му характеристики.  Белият фон е чудесно решение в тази насока и може да разчитате, че ще ви осигури висококачествени резултати, защото лесно изолира и откроява продукта. Продуктовата фотография на бял фон може не само да накара вашите изображения да изглеждат професионално, но и да допринесе да привлечете повече зрителски интерес. Първото и може би най-важно нещо, когато се захванете да снимате продукти на бял фон е да помислете заmore bg btnmore en btn