Как да използвам правилно палатка за предметна фотография?

Последните години Sony се превърна в лидер в света на фотографията. Нека отправим поглед назад към епичната история на марката, а после да се върнем в наши дни , за да видим защо Sony са недостижими в производството на своите фотоапарати. Фотоапарати Sony – история и факти Известен със своите телевизори и плейстейшъни, Sony не е начинаещ и в света на фотографията. През 1981 г. пуска първия цифров фотоапарат,  който записва на флопи диск – Mavica. Оттогава марката продължава да проучва и да напредва в областта.   През 2006 г. е направено първото движение към „сериозната“ фотография със закупуването на съвместното предприятие между Konica иmore bg btnmore en btn

Nikon фотоапарати: Най-предпочитаните ли са за продуктови изображения?

Canon е водещата компания за фотографски продукти в света. Лидер в бранша, тя е синоним за високо качество, гаранция за успешни визуални проекти и иновативни технологични решения в сферата на фотографията. Фотоапарати Canon – история и факти Canon е символ и емблема във фотографията. Историята на марката започва преди близо 100 години. Едноименната компания е създадена през далечната 1933 година в Япония, а нейни основатели са Takashi Mitarai, Goro Yoshida и Saburo Uchida. Първият продукт,  който фирмата пуска на пазара,        е 35-милиметров фотоапарат, който е наречен Kwanon. Това се случва през 1947 година. С течение на годините компанията се разраства и разширява своята продукция отmore bg btnmore en btn

светещ фон

Снимането на бижу изглежда лесно, но тъй като повърхността му често отразява това, което е близо до него, трябва да бъдем внимателни да не развалим ефекта, който всъщност целим. Как да стане това? Тук ще ви дадем някои насоки и идеи за използване на боке фон, който е сред най-модерните тенденции във фотографията. Ако искате да сте в крак с модерното и да постигнете максимална ефективност при създаване на фотографии с цел търговия или изкуство, несъмнено трябва да сте запознати с някои тънкости във фотографията. Не е трудно да станете професионалист или поне да се приближите максимално до професионалната фотография. Достатъчно е да разполагате сmore bg btnmore en btn

Продуктова фотография: черен фон и за кои продукти е подходящ?

Фонът в продуктова фотография играе изключително важна роля за подобряването на външния вид на продуктите, които искаме да покажем в истинския им блясък. Те осигуряват чиста и професионална основа, за да помогнат на търсения артикул да се открои и да привлече вниманието на потенциалните клиенти. Ролята на фона в продуктовата фотография  Фонът е от изключителна важност за снимките и за цялостното оформление на композицията на изображението, особено ако те са предназначени за онлайн магазин.  Независимо дали сте професионален фотограф или ентусиаст, изборът на правилния фон може да направи едно изображение наистина завладяващо.  Избирането на правилния фон на снимката може да промени изцяло нейното качество. Особеноmore bg btnmore en btn

Как се правят снимки за онлайн магазин за мъжка мода?

В ерата на дигиталните технологии всичко се случва онлайн. Там общуваме, посещаваме музеи, виждаме се с близките си, запознаваме се с нови хора, основно там пазаруваме.  Свикнали сме да свързваме пазаруването главно с женската част на населението. Всички знаем, че това не е случайно, но в 21-ви век мъжете не отстъпват по суетност на жените. Те са също активни купувачи и ето защо е важно тяхното око да бъде изкушавано по същия начин.  Ако сте собственик на онлайн магазин и искате да знаете как да спечелите мъжката част от аудиторията, следващите редове ще са ви полезни. Как влияе качеството на снимките на онлайн продажбите приmore bg btnmore en btn

Коя програма за 360-градусови снимки използват продуктовите фотографи?

Панорамната продуктова фотография представлява интерактивна “анимация” от множество кадри на продукта, заснет с камерата от различни ъгли.  Това е най-модерният начин да представите продуктите си онлайн, който ви позволява да привлечете клиенти и да се отличите от конкуренцията. Възможността за контрол върху въртенето и доближаване в детайли носи на потребителя усещане за доверие към продукта, точно както и във физически магазин. Представяйки серия от панорами на даден обект, 360-градусовата продуктовата фотография създава впечатление за въртящо движение на съответния предмет. Ключовото ѝ предимство е, че предоставя свобода на потребителя да контролира въртенето на снимания обект, при които се получават панорами с 360° изглед.  Когато трябва даmore bg btnmore en btn

Калибриране на монитор: Важно ли е за продуктовите фотографии?

Професионалистите от различни творчески индустрии зависят от процесите за управление на цветовете, за да постигнат постоянни резултати на всички етапи от работата си. Добре калибрираният монитор е неразделен елемент от всеки работен процес, тъй като повишава ефективността и спестява време и ресурси чрез намаляване на броя на направените опити и осигуряване на еднакви резултати в различни медии и устройства . Осигуряването на точни цветове на екрана на монитора зависи от качеството на използваното устройство, правилната настройка и калибрирането от крайния потребител. Какво представлява калибрирането на монитор? Калибрирането на монитора или на дисплея е процес на привеждане в съответствие на цветовете на вашия екран със стандартите, определени от цветовия модел RGB (червено, зелено, синьо).  За даmore bg btnmore en btn

Nikon фотоапарати: Най-предпочитаните ли са за продуктови изображения?

Фотографията определено нашумя през последните години. Освен професия, близка до изкуството, тя влезе в бита ни чрез онлайн търговията.  Всеки се любува на красивите и професионално изработени фотографии, затова често снимките са определящи и за успеха на стоката, която се продава в интернет пространството.  Потребителят купува с очите си, ето защо е важно да бъде впечатлен. Затова и професионалната снимка, направена с безупречна камера от висок продуктов клас като Nikon, е повече от задължителна. Така обикновеното снимане се превръща в нужен за онлайн бизнеса атрибут. Nikon фотоапарати – история и факти Nikon е вековна марка, тясно свързана с историята на фотографията.  Въпреки че е известенmore bg btnmore en btn

Продуктови 3D снимки за онлайн бизнеса

Във визуалния свят, в който живеем, няма време за посредствени изображения.  Затова можете да бъдете сигурни, че една палатка за продуктова фотография би ви спестила усилия и би увеличила възможностите ви за стилни и завладяващи продуктови изображения. Ако разполагате с професионална  кутия за снимане, добре подбран фон и подходящо осветление, бъдете сигурни, че вече сте спечелили битката с досадните и натрапчиви сенки, които обикновено изпортват и най-добрия кадър.   Какво е палатката за продуктова фотография? Палатката за продуктова фотография най-общо казано е кутия с формата на куб, с пет или шест страни, изработени от прозрачна тъкан, позволяваща на светлинния поток, идващ от множество източници, даmore bg btnmore en btn

Как да използвам правилно палатка за предметна фотография?

Предметната фотография е задължителен елемент от онлайн търговията, която е подчинена на изцяло нови търговски правила.  Съвременният начин на пазаруване все по-често се осъществява от разстояние, което изисква клиентите да имат максимално добра визуална представа за стоките и услугите, които избират.  Масово  дрехите, обувките, чантите, аксесоарите, детските артикули, техника и всички останали търговски артикули се избират онлайн през телефона и компютъра.  Ето защо е необходимо електронните магазини да промотират стоките си в мрежата по възможно най-добрия начин, за да реализират печалби.  Качествената продуктова фотография изисква подходяща техника и софтуерни продукти за обработка на фотографиите. С тяхна помощ търговците могат да правят достатъчно ясни визуализации, сmore bg btnmore en btn