продуктовата фотография

Мотото на всеки бизнес, всяка марка, всеки търговец опериращ в електронното пространство е „Единствен“. Търсенето на нещо ново и авангардно, което да го отличи от тълпата винаги е било водещо и ще остане такова.   За да бъдат забелязани и запомнени изображенията, с които ще се представят продуктите идната година, се изискват още по- смела креативност и познаване на тенденциите в дизайна, модата, материалите, цветовете, стиловете, техниката, технологиите и т.н.  А за да бъде успешен, всеки продуктов фотограф ще има нужда от свежа, нова перспектива, което неизбежно го отвежда към въпроса…   Какво ще бъде популярно в продуктовата фотография през 2020?   Накратко, изпъкват следнитеmore bg btnmore en btn

фотография

Photo: http://www.thomasvanschaik.com Как искате да изглежда вашият бизнес онлайн? Всеки би искал представянето на неговият бранд, продукти и имидж да е успешно. Статистиката сочи, че повече от 50% от потребителите онлайн смятат, че снимковият материал е много по- показателен от текстовата информация. Или с други думи казано, клиентите правят пряка връзка между качеството на изображенията на продуктите и качеството на самите продукти.   Затова, ако искате да продавате чрез различните канали за електронна търговия или да увеличите продажбите си, винаги трябва да работите с професионално заснети, висококачествени изображения на своите продукти. Така добавяте авторитет към своя бранд и ще изграждате доверие сред потенциалните си клиенти.more bg btnmore en btn

филтри

Преди да разгледаме темата за филтрите под микроскоп, нека първо да обсъдим, какво всъщност е фотографски филтър?   Филтрите са аксесоар, който се прикрепя в предната част на обектива. Изработени са предимно от висококачествено стъкло (или смола). Използват се, да защитят лещата на обектива при падане или от надраскване, за блокиране (филтриране) на определени цветове или видове светлина, постъпващи в камерата. Някои филтри са проектирани за работа при по– специфични условия, като прекалено силно осветление или ярка естествена светлина, докато други могат да подобрят цветовете или да намалят отраженията.   Какво правят всички тези филтри? Как да ги използваме? В днешно време, сред богатия асортиментmore bg btnmore en btn

Обективи

Кои са най- добрите обективи за продуктова фотография?   Категоричен отговор няма. Ако надникнем при професионалистите ще открием, че обикновено разполагат с комплект обективи, защото тяхната работа е свързана с различни направления от продуктовата фотография. И преди да дадат своето мнение ще вземат под внимание подробности, като например:   За какъв жанр от продуктовата фотография ще бъде необходим обективът? И дали сензорът на камерата е кроп или пълнокадров?   Продуктовата фотография не е само композиция и заснемане. За постигане на значима снимка, дори на най- обикновен предмет са необходими конкретно оборудване и подходяща светлина. И, като говорим за оборудване, не става въпрос само за добраmore bg btnmore en btn

Какво осветление се използва при продуктовата фотография

Когато говорим за продуктова фотография, винаги споменаваме осветление и светлина. Неизбежно е. Произходът на самата дума фотография идва от гръцки φωτός (phōtos или phōs) „светлина“. Реализирането на продуктова фотография е невъзможно без подходяща светлина.  Най- добрият източник на светлина за продуктова фотография, с който разполагаме е естествената светлина. Но за съжаление тя не винаги е достатъчна.  За да подчертаем правилно всички характеристики на продукта е необходимо да разполагаме и с допълнително осветление. Особено при заснемане на продукти на закрито. Попадайки на статии, съвети или споделен опит от професионалисти се натъкваме на фразата „контролирана светлина“. Какво всъщност представлява контролираното осветление? Най- точно дефинирано, това е изкуственоmore bg btnmore en btn

photo

Продуктовата фотография представя конкретни гледни точки, чрез които влияе и предава убедителни съобщения на потребителите относно продукта, който презентира. За да се улови най-привлекателното в един продукт са нужни страст, вдъхновение и разбира се, умение за боравене с техниката. „Никой не се е родил научен“. Банално, но един истински фотограф е вложил време и усилия в изследване, анализиране, и експериментиране, за да бъде професионалист в своето поприще.   За да направите правилен избор на фотоапарат за продуктова фотография, първо трябва да определите какъв тип продуктова фотография ще реализирате. Колкото по-широк е диапазонът на продуктовия стил и състав, толкова повече средства и умения ще са виmore bg btnmore en btn

Палатката за продуктова фотография

Живеем във визуален свят, в който няма време за посредствени изображения.  Ето защо, може да бъдете сигурни, че една палатка за продуктова фотография би ви спестила усилия и би увеличила възможностите ви за стилни и завладяващи продуктови изображения. С достатъчно добра палатка ще разполагате с изчистен фон, необходимото ярко и равномерно осветление, без онези натрапчиви сенки около обекта, от които често не можете да се отървете. Какво представлява палатката за продуктова фотография? Най-общо казано, това е кутия с формата на куб, с пет или шест страни, изработени от прозрачна тъкан, позволяваща на светлинния поток, идващ от множество източници да се разпределя и разпространява правилно околоmore bg btnmore en btn

Какво представлява кутията за продуктова фотография?

Вероятно вече сте забелязали,  че с глобалната дигитализация, електронната търговия набира все по – голяма скорост, разпростирайки се светкавично и повсеместно. Достатъчно условие е наличие на добра интернет връзка.  Разбира се, процесът не е едностранен. Потребителите също еволюират дигитално. Тенденция, която ще продължава да се развива все по – мащабно в близките години. И  нашите баби вече разглеждат онлайн магазините, плащат по електронен път, докато през това време платформите за електронно пазаруване привличат все по-голям брой производители, търговци и предприемачи. Няма съмнение в едно. За да са атрактивни в интернет пространството търговците се нуждаят от качествени изображения за своите продукти. Изображенията с търговска цел саmore bg btnmore en btn

Фотография за онлайн продукти

Бързото развитие на дигиталните технологии и повсеместното им разпространение, изискват все по- настойчиво нашето присъствие  онлайн , било то, като търговци или като обикновени потребители. И вие може би творите? И вие може би има какво да представите на другите? Ръчно изработени бижута, предмети, сувенири? Или плетете, декорирате предмети, рисувате стъкло,  водите кулинарен блог?  Или сте предприемач, който тепърва стартира бизнеса си в онлайн пространството? В момента разполагате с бюджет, който да ви позволи да се възползвате от уменията на професионален фотограф или услугите на рекламна агенция? Най- вероятно такава перспектива поражда множество въпроси и един по- конкретен „Възможна ли е продуктовата фотография в домашниmore bg btnmore en btn

Продуктова фотография за храна

Представeте си, че сте в ресторант и отваряте менюто.  Четете съдържанието, но снимка запечатала перфектно изпечена пържола, аранжирана с колоритни зеленчуци, полята със сос, който се стича, не спира да отклонява погледа ви. Признайте си! Колкото и да четете съдържанието на менюто, онази апетитна снимка не излиза от мислите ви. В крайна сметка поръчвате именно сочната пържола. Това е суперсилата на една снимка в продуктовата фотография. Да ви грабне веднага. Да ви накара да изберете. А що се отнася до впечатляваща снимка на храна, то нейното въздействие се свежда до това да изостри апетита ви и да ви накара да огладнеете. Продуктовата фотография се развива,more bg btnmore en btn