Какви фонове е добре да се използват при продуктовата фотография за онлайн магазин?

Въздействието на цветовете върху човешкото съзнание е отдавна доказан факт. Цветовете имат огромно значение и при брандиране на продукти или при дизайна на уебсайтове. Изследванията показват, че 62- 90% от решенията за бързо закупуване се обуславят именно от възприемането на цветовете. В повечето случаи и изборът на подходящ фон за различните продуктови кадри в онлайн магазините не е никак случаен. Фонът е онази подробност, която подчертава основния артикул и го прави запомнящ се. Изхождайки от това твърдение, няма да се учудим, че „първото впечатление е всичко“ – един от кардиналните принципи в продуктовата фотография.   Фонът, като надеждно, привлекателно и печелившо средство при продуктовата фотографияmore bg btnmore en btn

Продуктови снимки на спортни стоки

Снимка: workbook.com Спортните стоки, както и всички допълнителни уреди и аксесоари, са неизменен избор в ежедневието на много хора по света. Дали причината за това се дължи на някаква модна тенденция, начин на живот или културен момент, градска адаптация или социална свързаност, неоспорим факт е, че спортните стоки са част от нашия живот. А спортната индустрия е на челни позиции в световните икономически статистики.  Облеклото за тенис е нещо, като еталон сред определени среди още през 20-те години на миналия век. За него се говори, когато хората отиват на почивка или приемат децата им в колеж. По това време, облеклото за тенис е символизирало стил.more bg btnmore en btn

Продуктови снимки на мобилни телефони

Снимка: https://www.gsmarena.com/ Нашият технологичен свят непрекъснато се разраства, разширява и напредва. Мобилните технологии са вече част от популярната култура и са навлезли дълбоко в ежедневието ни. Имат огромно влияние не само в личен аспект, но и в публичното пространство, като инструмент на организация и работа. Част от новите технологии са и иновативните, красиво проектирани смартфони, превърнали се в необходимост днес. Отдавна отмина времето, когато телефоните се използваха предимно за комуникация. Сега, мобилните устройства позволяват на хората да мултитаскизират или да вършат много задачи едновременно, чрез приложения. Например да банкират, да пазаруват, да се свързват със социума, да слушат музика, да взаимодействат лице в лице сmore bg btnmore en btn

Продуктови снимки на коктейли

Основни принципи, техника, трикове, детайли, осветление, ъгъл и стилистика на снимане. Как процедира ФотоПРО? Изглежда коктейлите продължават да са любима напитка и днес, а неизчерпаемата фотографската креативност е устремена да покаже на потребителите нови, изкушаващи визии на коктейлните рецепти. Коктейлната миксология е една от вълнуващите теми в продуктовата фотография. Като дял от фотографията на храна, тя е необятна възможност за експериментиране, включваща изобилие от цветове, течности, лед, огън, плодове, подправки, цветя и въображение, което ги смесва и презентира по най-завладяващ начин. Как се заснема коктейл? Основните принципи за заснемане на коктейли следват насоките на продуктовата фотография на храна. За създаване на интересен, реалистичен и апетитенmore bg btnmore en btn

Продуктови снимки на играчки

Снимка: Unsplash Днес, пазарът на играчки е разнообразен, голям по обем и активен в иновативното промотиране на продукти. Креативната визуализация в дигиталната търговия е особено важно предимство за производителите, търговците и брандовете. Снимките, анимациите на играчките и игрите не само трябва да пленят децата, но и да предоставят подходяща за родителите информация, относно качеството и безопасността на продукта. Добре изпипаните продуктови кадри на играчки повишават физическата стойност на самите играчки. Разкривайки основни функции, детайли, предназначение те стават популярни и търсени. Зад всеки продуктов кадър на играчка стоят начина на представяне, уловената детайлност, избора на подходящо осветление, създадената история, творческия подход на фотографа и неговото въображение.more bg btnmore en btn

Продуктови снимки на часовници

Photo: xgoldjewelery.com   Когато става въпрос за творческа фотография на продукти, може би едни от най- вдъхновяващите обекти за заснемане се оказват часовниците. Изобилието от детайли и различни материали карат креативното съзнание на фотографа да заработи на бързи обороти, търсейки вълнуващи ефекти и акценти, с които да грабне публиката.   И наистина. В онлайн пространството откриваме страхотни кадри, които може да разглеждаме с часове, докато всъщност въобще не се интересуваме от часовници. Но едно е сигурно, изображенията са безкрайно завладяващи.   Ако се вгледаме по- внимателно в разнообразието на продуктови снимки на часовници, прави впечатление, че преобладават кадри на мъжки часовници. Факт е, че въпрекиmore bg btnmore en btn

Как се създава каталожна фотография?

Photo: https://www.alfaera.com Често, на всеки от нас се случва да прелиства каталозите на големите хранителни вериги или тези с машини, оборудване, бани и градинско обзавеждане. Освен, че доставят конкретна информация на потенциални клиенти, каталозите са част и от бизнес стратегията на компаниите, които са заложили на мрежов маркетингов модел на търговия. Каталозите са вид представителна реклама и за производители, творци и т.н. Страници, изпълнени с продуктови изображения, които привличат вниманието на потребителите. Снимки, които ги отвеждат до рафта в магазина, до съответния търговски представител, до конкретния вносител, до основния  произоводител. Photo: https://www.inventivedesign.co.uk Каталозите представляват междинен инструмент за визуализация на продукти и за тяхната продажба. Чрезmore bg btnmore en btn

Продуктовата фотография при козметиката

Photo: https://www.freepik.com   Козметичната индустрия е един от най-развиващите се отрасли в световен мащаб. Днес стойността ѝ се оценява на около 532 милиарда долара, което е показател, че расте по- бързо от всякога и е една от най- доходоносните съществуващи индустрии.   Според глобалния анализ на пазара потребителите все повече се интересуват от информация за грижа за тялото и външния си вид, което води до значително увеличение на консумацията на козметични продукти. И ако се замислим, всеки от нас използва такива, като започнем от хигиенни и стигнем до тези, с които се разкрасяваме. Photo: https://www.thebodyshop.com     От своя страна потребителите наистина се наслаждават отmore bg btnmore en btn

Оборудването или фотографа – кое определя качеството на снимките?

Photo:https://www.freepik.com/   Фотографията е изкуство. Това до голяма степен предопределя необходимостта човек да притежава частица талант, за да създава креативни изображения.  Оборудването само по себе си не може да направи снимката шедьовър, но дава възможност за по-високо качество.   При добрия фотограф уменията и оборудването вървят ръка за ръка. Безкрайните възможности, които новите технологии предоставят надграждат и уменията, което  значително подобрява качеството на крайния продукт.   Технологичният прогрес, освен всичко друго носи със себе си и нови перспективи. Разбира се, за всякакъв вид фотография е наистина важно да имаме достатъчно стойностни познания и умения. Всяка отделна ниша е специфична сама по себе си и изискваmore bg btnmore en btn

Продуктовата фотография и маркетингът на онлайн магазини

Всички преживявания в онлайн пространството са свързани с определен вид визуално изображение.  Още от средата на 90-те търговците започнаха да се интересуват от нарастващото влияние и съществуващите възможности във виртуалното пространство.   В днешния дигитален свят, когато все повече бизнеси инвестират в електронната търговия и все повече потребители предпочитат онлайн пазаруването, висококачествените изображения на продуктите са неизменна част от стратегическия маркетингов план на компаниите и търговците.   Снимките в онлайн магазините не са просто снимки, а средство, което създава първо впечатление, грабва и задържа потребителското внимание. Всъщност основната мисия на добрия продуктов кадър е да осъществи невербална комуникация с потребителите. Да повлияе върху техните емоции. more bg btnmore en btn