5 предимства на stop motion видеата
a playdough stop motion scene

Продуктовите видеоклипове са един от най-добрите начини за ангажиране на купувачите. И с т.н. shopable videos (т.е. видеореклами), които на практика вече са част от  цялата телевизионна продукция, възможността да използвате видео, за да представите по най-добрия начин вашия продукт, никога не е била по-добра. Една от най-завладяващите форми на видео е stop motion видеото, което може да представи вашия продукт в увлекателен, анимиран формат.

Исторически погледнато, stop motions е най-старият стил на анимация, като първият късометражен филм, наречен The Humpty Dumpty Circus, в който е използвана тази техника, е създаден през  далечната 1898 г. За съжаление оцелели копия от този униклен филма не да достигнали до наши дни.

Какво означава stop motion видео?

Това е техника на снимане, при която имаме множество изображения с малки движения във всеки кадър, които след това се съединяват, за да създадат илюзията за движение. В днешния дигитален свят те са много успешен актив за увеличаване на продажбите.

Stop Motion видеата са толкова важни за нашия дигитален свят, защото те са бързи, информативни, предизвикват емоции, създават магия чрез движение. Накратко казано, те могат да вдъхнат живот на вашите продукти, предизвиквайки емоции и създавайки магия чрез движение.

Всеки ще се съгласи, че с изобретяването на социалните медии нашето внимание може да бъде задържано към нещо определено за все по-кратко време. Затова в морето на дигиталната търговия печели онзи търговец, който  успее за кратко време да покаже своя продукт/и от различни ъгли чрез въртене, търкаляне, скачане.

От друга страна, отдавна е известно, че хората купуват с емоциите си. Стоп кадърът предизвиква носталгично чувство и има силата да създаде връзка с потребителите. С добавеното използване на звуков ефект, той привлича нашите аудио-визуални сетива, разказвайки завладяваща история.

 А може би най-добрата причина stop motion техниката да бъде оценена от всички е създаването на магия чрез движение! Със стоп-моушън анимацията можем да създаваме движения и концепции, които не са възможни чрез обикновени видеоклипове или снимки. Всичко е хитрост и магьосничество – можете да се движите през множество продукти, като използвате забавни преходи, продуктите могат да се въртят или да се втурнат в друг продукт, или нещо съвсем различно. Можем бързо да обясним основните характеристики на даден продукт, спирайки превъртането по някакъв креативен начин!

5 предимства на stop motion видеата

След всичко казано до тук ще обобщим пет ключови предимства от използването на стоп-моушън видеоклипове за популяризиране на вашите продукти.

Създайте информираност за вашите продукти.

С помощта на Stop Motion видео може да  анимирате вашия продукт така, че да го покажете от всичките му страни и с всичките му достойнства. Можете да го накарате да се отваря, затваря или да го обърнете с главата надолу, например. Също така можете да „прелистите“ или „разлистите“ продуктите, за да покажете различни цветови опции. Това става много бързо и привлича вниманието!

cookies in stop motion

Видеоклиповете със стоп-моушън са чудесен начин да популяризирате продуктите си. Те могат да се използват на много различни места, от видеоклипове за пазаруване, които създават информираност за купувачите, до маркови магазини и въртележки с изображения на страниците с подробности за продукта, които поддържат видео.

Превърнете продуктовите снимки в ангажиращо, анимирано съдържание.

Що се отнася до маркетинга на електронната търговия, това, което отличава стоп-моушън видеоклиповете от другите форми на съдържание, е способността му да превръща съществуващите статични изображения на продукти в ангажиращо, анимирано съдържание. Много клиенти се притесняват дали имат достатъчно маркетингово съдържание, с което да започнат, за да създадат интересни  видеоклипове. Те често са изненадани от това колко завладяващи са видеоклиповете със stop motion, създадени от техните съществуващи активи с изображения на продукти.

Възможностите и креативността на stop motion видеата са безкрайни. Те са чудесни за ангажиране, визуално впечатляващи и информативни. С една дума –  идеални са за забързания дигитален свят, в който живеем, в който залозите са по-високи от всякога и конкуренцията става все по-силна.

a stop motion zombie figure

Наличието на видеоклипове със stop motion продукти, които се открояват от останалите, ще накара клиентите ви да спрат да превъртат и да започнат да купуват. А нали това е крайната цел на всеки онлайн търговец!

Информирайте купувачите.

Видеоклиповете със стоп-моушън са чудесни за информиране на купувачите. Можете лесно да подчертаете предимствата на вашите продукти и да покажете как се отличават от другите предложения на пазара. Анимациите могат да се използват за привличане на вниманието към ключови характеристики на продукта.

Междувременно анимиран текст може да се използва за информиране на купувачите относно съставките, начина на производство на продукта или други ключови точки. Може да се използва и за подчертаване на различните начини на употреба.

Създайте уместност за сезонните възможности.

През цялата година има много възможности за ангажиране на купувачите. Сезонните събития, свързани с поводи, предоставят завладяващи възможности да подчертаете предимствата на вашите продукти по начини, които са значими за купувачите.

В миналото актуализирането на видеоклипове за съответния сезон беше предизвикателство поради необходимото време и финансови инвестиции. Това се отнасяше особено за видеоклиповете със stop motion, в които всяка сцена трябваше да бъде преработена на ръка, за да се създаде видеоклип, подходящ за сезона или повода.

За щастие, вече съществуват нови инструменти и подходи за създаване на видео, с които е възможно да се актуализират няколко графични елемента в една сцена и те да се актуализират във всички останали сцени във видеото. Независимо дали става въпрос за анимирано барбекю или снежинки, падащи от небето, вашите съществуващи видеоклипове могат да станат подходящи за сезона само за минути.

Снимки: https://www.freepik.com/