Защо се нуждаем от снимки на бял фон за електронния ни магазин ?

Защо се нуждаем от снимки на бял фон за електронния ни магазин ?

Снимка: fabiogrilli.it

Един от ключовите инструменти на успешния бизнес в електронната търговия са продуктовите изображения. Всъщност, още преди да помисли за трафик и висок процент реализации, за един онлайн търговец е важно да има ясна концепция, как ще представи онова, което продава.

Продуктът. Как да му добавим стойност?

За да се свържете с аудиторията трябва из основи да опознаете своя продукт или услуга. Отделяйки време за детайлите и функционалностите ще имате възможност да подобрите клиентското изживяване във вашия уебсайт или електронен магазин. Визуалното представяне на продукта в онлайн магазините допълнително влияе и на начина, по който клиентите възприемат вашата марка.

Висококачествените продуктови изображения в наши дни са необходимост. Наличието на професионални снимки на продукти, не само добавя стойност, но може да превърне потенциалните клиенти в реални. Индивидуалният подход винаги отличава от конкуренцията. Имайте предвид, че всеки елемент от изображението (цвета на фона, темата, композицията и прочие) предават послание за вашия бизнес или бранд към посетителите. 

Съчетаването на продукт с подходящ фон е от решаващо значение, когато се опитвате да убедите купувачите да направят покупка.

От какво зависи изборът на фон ?

За да изберете най – подходящия фон ще е необходимо внимателно да погледнете детайлите, уникалните форми и нюанси на продукта. Да съобразите темата и да помислите с какъв фон най – добре ще откроите тези аспекти. Фонът може да подчертае продукта, но и да го заглуши. И, за да създадете ефектно представяне трябва да  го обедините с правилната композиция.

Разбира се, за избора на фон е важно и мястото, където ще бъдат публикувани снимките. Не подценявайте факта, че фонът може да подобри продуктовия кадър или напротив да го съсипе, в случай че не е подбран правилно.

За да бъдат снимките невероятно семпли и ясни, чисто белият фон е най- добрият избор.

Какво представлява продуктовата фотография на бял фон ?

Когато става въпрос за продуктова фотография, белият фон е ефективен начин да се уверите, че продуктът ви ще е в центъра на вниманието. Липсата на визуален шум около продукта означава, че зрителят ще бъде изцяло привлечен от продукта и фокусиран върху него. 

Белият цвят е класически и неутрален. Това го прави чудесен избор за голямо разнообразие от различни продукти. Белите фонове се използват в почти всяка ниша на фотографията, защото не се конфронтират с другите цветове. 

Карат продукта да изпъква, осигуряват последователност и затова са предпочитани при представяне на продукти в електронните магазини. Едно от предизвикателствата в продуктовата фотография, когато трябва да използваме бял фон са белите продукти, които имат потенциала да се слеят с фона и да се изгубят. 

Следващият кадър красноречиво ни демонстрира такава ситуация. Въпреки че продуктът има шарки и не е изцяло бял, той сякаш е потънал във фона. Ръбовете не са подчертани, а надписите изобщо не си личат.

Защо се нуждаем от снимки на бял фон за електронния ни магазин ?

Снимка: api.shopstyle.com

Подобни трудности възникват и с лъскавите, отразяващи и стъклени повърхности.  За да бъдат успешни снимките на бял фон, фотографът трябва да изведе фините детайли на преден план.

На снимка по- долу професионалистът умело е подходил, създавайки сянка с помощта на контролирано осветление. Светлината перфектно откроява стъклената бутилка, очертава ръбовете и ги кара да изпъкват. Няма отблясъци. Няма нищо разсейващо. Изображението директно хипнотизира погледа и го съсредоточава единствено и само върху продукта.

Защо се нуждаем от снимки на бял фон за електронния ни магазин ?

Снимка: bloomingdales.com

Какви предимства има ?

Продуктовата фотография на бял фон е изключително привлекателна за търговците онлайн. Изображенията имат по- професионален вид и продуктите могат да изглеждат страхотно. Едно от предимствата на белия фон е, че е универсален и осигурява последователност, което прави електронните магазини и уеб сайтовете визуално привлекателни. 

Това е изключително важно, защото в онлайн търговията снимките са онова, което влияе върху първото впечатление на всеки посетител. Когато иска да купи продукт потенциалният купувач ще се интересува от детайли. 

Той няма физическата възможност да разгледа продукта и разчита единствено на продуктовите изображения. Белият фон е идеален за подчертаване на характеристиките на продукта. Освен това бялото предлага приемственост и наличието на няколко изображения на бял фон, от различни ъгли ще помогне да се осигури детайлно представяне на продукта. 

Подобни кадри ще съсредоточат вниманието на потребителите и няма да ги разсейват, което може да ги насърчи да продължат да разглеждат. Колкото по- ангажирани са, толкова вероятността да направят покупка е по- голяма. 

Защо се нуждаем от снимки на бял фон за електронния ни магазин ?

Снимка: sklep.vivamix.pl

Друго предимство на снимките на бял фон е, че са по- лесни за редактиране. Въпреки че е възможно да направите бял фон в постпродукцията, най- добре е фонът да се създаде от самото начало. Белият цвят помага за опростяване на процеса на редактиране. 

Нека не забравяме, че белият цвят отразява светлината, а това е предпоставка за добре осветена продуктова снимка, която ще се нуждае от малко или никакви корекции на яркостта и контраста. Белият фон много по- лесно може да се замени с цветен, което го прави и по- гъвкав. 

Как продуктовата фотография ще помогне на нашия електронен магазин ?

В днешно време продуктовата фотография за електронната търговия използва усъвършенствани техники за създаване на възможно най- добро представяне и присъствие на продуктите в онлайн магазините. Онова, което виждат потребителите достигнали до уебсайт или онлайн магазина е решаващият фактор, дали ще останат или ще загубят интерес. 

Несъмнено изображенията на продукти са най- важното съдържание и трябва да  бъдат фокусна точка. Един от най- добрите начини за това е професионалната продуктова фотография. 

Висококачествените изображенията показват продукта в пълна светлина и му добавят стойност. Те са визуалното съдържание в онлайн магазина и му придават по- реалистичен вид. Именно визуалността е основният фактор, който влияе върху решението за покупка на  93% от онлайн потребителите

Все повече компании разбират значението на продуктовата фотография за електронната търговия. 

Защо се нуждаем от снимки на бял фон за електронния ни магазин ?

Снимка: NIKE

От една страна, завладяващите продуктови изображения изграждат силно присъствие на марката, помагат да се удостовери качеството на продукта, а от друга предлагат на клиентите завладяващо, и запомнящо се изживяване, с което се повишава  доверие към компанията. Днес, потребителското изживяване и доверието са доминиращо условие за успех онлайн.

Когато става въпрос за създаване на продуктови списъци за един онлайн магазин, продуктовата фотография на бял фон е точният инструмент за привличане на внимание и за увеличаване на интереса, което в последствие може да се отрази в процентите на реализация. 

Проучвания показват, че продуктите заснети на бял фон, могат да бъдат продадени по-бързо. Неслучайно популярни платформи, като Amazon и eBay, приемат само изображения на продукти с бял фон. Бялото предлага най- голяма приемственост и прави продуктите с различен цвят и стил да изглеждат страхотно.

Защо се нуждаем от снимки на бял фон за електронния ни магазин ?

Снимка: shoe-tease.com

Първото, което трябва да направят новите брандове и бизнеси, за да започнат да привличат купувачи е да ангажират  посетителите.   Снимките на бял фон са добра опция, с която да стартират. 

Изображенията с еднакъв фон изглеждат организирани и клиентите могат лесно да ги разглеждат. За посетителите би било по- лесно да запомнят какви артикули да изберат, защото няма да се разсейват. Това създава истинска последователност и ще позволи на търговците в бъдеще да задържат лоялните клиенти на бранда.  

Продуктовата фотография може да помогне на електронния ни магазин и в още едно важно направление. Ако след осъществена покупка, конкретният продукт не пасва или изглежда различно от начина, по който е бил представен на снимката, почти сигурно е, че ще бъде върнат обратно. 

Статистиката сочи, че между 20% и 30% от онлайн покупките се връщат, докато върнатите продукти, закупени от физическите магазини са само 8% до 10% . Една от често срещаните причини за връщане на продукти, закупени онлайн е несъответствие в цвета. 

Такива случаи се отразяват негативно на репутацията на марката. Затова е важно да отбележим, че когато продуктите са представени на чисто бял фон, цветовете изглеждат по- реални и не предизвикват разсейване. Изборът на бял фон за снимките в електронния магазин може да помогне за намаляване на разминаванията. 

Точните изображения до голяма степен ще съответстват и на очакванията на клиентите. За всеки бранд е от значение да изгради дългосрочна връзка с клиентите, а изображенията са жизненоважни за постигането на тази цел. 

За да придадете професионален и изчистен вид на продуктите, да привлечете внимание към тях, да подчертаете идентичността на вашата марка и за да получете предимство в свят на яростна конкуренция, използвайте снимки на бял фон в електронния магазин.