Как да подобрите реализациите на продуктови страници?

Днес, потребителите пазаруват редовно от сайтове за електронна търговия и формират  нови потоци от приходи. Електронната търговия става все по-популярна, като общите приходи от нея в Европа през 2021г. се оценяват на 396 милиарда евро.

Ето, защо онлайн присъствието на бизнеса или използването на дигитални инструменти за създаване на пространства за представяне на даден бранд е жизнена необходимост. 

За да бъдете успешни,  трябва да сте наясно с ролята на продуктовите страници : 

  • Продуктовите страници са връзката между вас и вашите потенциални нови клиенти
  • Продуктовите страници са инструмент, с който да се разграничите от вашите конкуренти
  • Продуктовите страници предлагат реална добавена стойност, стимулират осведомеността, ангажираността и доверието към продукта
  • Продуктовите страници продават продукта

Онлайн купувачите очакват силно визуално съдържание. Попадайки на вашия уебсайт, онлайн магазин или блог вие трябва да им предложите атрактивни изображения на продуктите или услугите, които те търсят. 

За да подобрите реализацията на продуктовите си страници и да насърчите потребителите да направят покупка трябва да убедите посетителите си, че това е артикулът, който отговаря на техните нужди. 

Изображенията са първото впечатление на потенциалния клиент. В действителност, на посетителите в онлайн магазина им отнема само няколко секунди да си изградят мнение за това, което виждат. Тези няколко секунди са критична в полза на успешната продажба или провала. Зависи, как ще се представите.

Инвестицията в продуктова фотография е добро начало за демонстрация на безупречен външен облик на вашите продукти. Освен това, ако всичко е изпълнено правилно и успеете да извлечете есенцията от същността на продуктите си, няма съмнение, че продуктовата фотография ще се превърне в доходоносен инструмент, в дългосрочен план. 

Как съдържанието на продукти подобрява реализациите на продуктови страници?

Продуктовите изображения директно кореспондират с целевата  аудитория, правейки вашата продуктова страница и съдържание видими и по- лесно разпознаваеми. Следователно тези изображения трябва да представят продукта в най- добрата му светлина.  

За 93% от потребителите, снимките са ключът за вземане на решения за покупка. 

Ето, защо преживяването на посетителите трябва да е забележително и удовлетворяващо. Така ще можете да задържите интереса и да ги провокирате да се върнат отново. 

Имайте предвид, че за тази нелека задача ще разполагате само с няколко кадъра. Те трябва да представят продукта, да разкрият неговите най- важни характеристики и функционалности, да разкажат история, да отличат предимствата му и да убедят потребителя, че това е точно продуктът, който той търси.

Поради различната специфика на всеки продукт, не всички решения за изграждане на впечатляващо продуктово преживяване ще бъдат еднакво ефективни. 

Например, трябва да представите чифт туристически обувки. Освен необходимите кадри на бял фон и от всеки ъгъл, много подходящо ще бъде да включите лайфстайл кадри, заснети някъде навън, в реална среда. Добавянето на видео ще увеличи ангажираността и ще стимулира осведомеността.

Как да подобрите реализациите на продуктови страници?

Снимка: rei.com

Да кажем обаче, че продуктът ви e червило. Тук подходът трябва да е друг. За по- привлекателно визуално съдържание покажете консистенцията, цветовете. Заложете на компонентите. Посочете ползи. 

Например, в следващия кадър е представено червило, което е с изцяло натурални съставки. 

Как да подобрите реализациите на продуктови страници?

Снимка: barvaskintherapie.com

Идеята е заложена. Не можем да отречем, че има върху какво да се работи във връзка с техническото изпълнение. Липсва, точно онази магия, която привлича още в първия момент. А това може да се окаже критичен недостатък за реализациите, въпреки добрия продукт.

За да стане по- нагледно ще добавим още два професионални кадъра, които подкрепят тезата, колко значимо е завладяващото визуално представяне на продукта.

Как да подобрите реализациите на продуктови страници?

Снимка:  kaileemandel.com                       

Как да подобрите реализациите на продуктови страници?                

Снимка: jessicaebelhar.com

Пред нас е хармоничния – резултат от избора на съответстващ фон, подходяща композиция, внимателно избран ъгъл на заснемане и допълващи елементи. 

Обмисления подбор на различни категории изображения може да помогне за създаване на осезателно изживяване на посетителите във вашите продуктови страници.

Ето, как Philips представя своя AirFryer XXL  

Как да подобрите реализациите на продуктови страници?

Тези две изображения на бял фон ни показват уреда и какво може да се постигане с него. Последователните контекстни изображения, които следват, добавят някои различни аспекти и визуални елементи към основния продукт. 

От тях, успяваме да придобием представа, колко лесно се работи с уреда, какви са възможностите от приложението му. Разбираме колко лесно се поддържа и колко е опростена навигацията му.

Всичко това ни помага да визуализираме как ще изглежда продукта в реална ситуация. Поражда и конкретни емоции. Кара ни да се идентифицираме с него. 

Следователно подобрява изживяването ни при пазаруване и е фактор за увеличаване на реализациите. И най- важното, цялата тази информация получаваме преди да сме прочели, каквото и да е текстово съдържание.

Как да подобрите реализациите на продуктови страници?

Направете продукта още по- реалистичен и дайте размах на изживяването на потребителя, като добавете в продуктовите си страници 360° изглед. 

Как да подобрите реализациите на продуктови страници?

Rancourt&Co

Не пропускайте ясно и точно да представите продуктите във всеки цвят. Потребителят трябва да има възможност да разглежда всички  вариации на конкретния продукт. За да привлечете посетители и купувачи за повече реализации, добавете към продукта комбинации.

В особено колоритния сайт на arnhem.co откриваме последователност във всичко. Освен великолепните контекстни снимки и кратките видеа към дрехите, те съчетават продукти, които са част от колекции, за да подскажат на посетителя, че има още вълнуващи артикули, които могат да представляват интерес за него.

Ето, например как обикновения ластик за коса, от секция „Аксесоари“ ни отвежда до голяма плюшена кърпа за плаж и пикник, до комплект чаши за вино и чифт сандали от юта.

Как да подобрите реализациите на продуктови страници?

В продуктовите страници, на онлайн магазина всеки от продуктите е представен в цялостен вид,  изведени са на фокус и по- фини детайли, за да се видят отблизо качеството и текстурите. 

Различни модели (манекени) ни демонстрират една и съща дреха във всичките ѝ аспекти, което със сигурност осигурява последователно потребителско изживяване, придава допълнителна стойност и може да задоволи очакванията на повече потребители.

Как да подобрите реализациите на продуктови страници?

Някои продукти на пазара днес са съвсем разбираеми и за тях е достатъчно да се обмисли най- подходящия набор от кадри и сцени. Но как бихте представили съвременен смарт продукт, така че да подобрите реализацията на продуктовите страници?

Да вземем за пример актуалните прахосмукачки роботи.

Как да подобрите реализациите на продуктови страници?

Заснемете видео. Чрез него посетителите ще придобият реални впечатления. Но за да бъде по- ясно и подразбиращо се за по- голяма аудитория, добавете инфографики и кратки текстове към всяко продуктово изображение. Задължително включете лайфстайл и контекстни кадри. 

Как да подобрите реализациите на продуктови страници?

Една от най- актуалните тенденции за подчертаване особеностите на конкретен продукт е включването на „Hot spots” / горещи точки. Всъщност „горещата точка“ представлява малък бутон. 

Когато посетителя кликне върху него се отваря нова снимка или кратка анимация. Перфектния начин да се изведат детайлите, които открояват продукта и всичко онова, което има потенциал да привлече интереса на купувачите.

Ако искате вашето съдържание на продукти да подобрява реализациите на продуктовите ви страници е необходима оптимизация. 

Все повече посещения и поръчки в онлайн магазините се осъществяват през мобилни устройства. Когато посетителите имат пълен достъп ще могат да извлекат максимума от това, което виждат или да направят допълнителни покупки.

Задължително конфигуриране на сайта или онлайн магазина към всички мобилни устройства 

За да бъде съдържанието интерактивно, качеството, високата разделителна способност и размера на изображенията са основен индикатор.

Функцията за увеличаване – zoom или full screen е необходимост

Това е сигурен подход за увеличаване на конверсиите и продажбите. SEO оптимизираните продуктови страници от своя страна повишават видимостта на бранда в Интернет. Това налага

Оптимизиране на продуктовите изображения за SEO

Изключително важно е правилно да зададете заглавието на продуктовите изображения. Затова винаги разделяйте отделните думи с тире „-“ и използвайте малки букви. По този начин давате възможност на изображенията да се класират по- добре в търсачките, което е предпоставка за по- голяма видимост и трафик към онлайн магазина.

Винаги търсете последователност в продуктовите си страници. За да не изглеждат разхвърляни и претрупани, внимателно подбирайте изображенията. Улеснете максимално клиентите, като им дадете възможност най- лесно да се идентифицират с това, което търсят.