Продуктова фотография на слънчеви очила

Снимка: twitter.com_ Thomas C. Bedford 

На прага на любимия летен сезон е изключително подходящо да зачекнем тема за продуктова фотография на слънчеви очила. Във време на реклами и визуално насищане привличащите вниманието изображения са ключов инструмент за повече и успешни продажби. 

Затова, нека разгледаме някои основни стъпки свързани със заснемане на слънчеви очила. Все пак те могат да се окажат доста предизвикателен обект за снимане. Имат специфични форми, някои са с метални рамки или допълнителни елементи, като камъчета, например. И разбира се, стъклата с техните отражения и отблясъци.

За перфектната концептуална снимка в продуктовата фотография на слънчеви очила трябва да бъде подбран ъгъл, който да изтъква, както самите стъкла, така и рамката, и евентуално някакъв конкретен детайл.

Следващите кадри са идеален пример за казаното. Със своето високо качество и целесъобразен подход на представяне виждаме такава подробна детайлност, че едва ли ще имаме нужда от нещо повече, което да ни убеждава в свойствата и класата на тези слънчеви очила.

Продуктова фотография на слънчеви очила

Снимки: www.rapha.cc

При самото заснемане внимавайте най-вече за отраженията, защото могат да бъдат доста стресиращи. 

Как да се справите с отстраняване на отраженията? 

Трябва да сте наясно, че когато снимате слънчеви очила, нещата най-често не се случват веднага. Със сигурност ще са необходими дузина пробни снимки. Това е отправната ви точка за настройка на софтбокса, рефлектора и позицията на самите очила, така че да сведете отблясъците до минимум, но да си гарантирате достатъчна експозиция. 

За да получите перфектните настройки може да се наложи да експериментирате и с разстоянието, на което оборудването е разположено спрямо обекта, както и с ъгъла, и интензивността на светлината,.

Поставете източника на светлина леко под ъгъл, а не точно над обекта

По правило отблясъците се появяват, когато източникът на светлина попадне върху отразяваща повърхност. За да ги избегнете, на първо място помислете как ще разположите източникa на светлина и какъв ще бъде той. 

Избягвайте силно, директно осветление. За да постигнете ефективното осветление за снимката, омекотете източника и използвайте рефлектори за намаляване на блясъка. Важно е да не насочвате светлината право към слънчевите очила. В противен случай ще отразите всичко наоколо. 

Продуктова фотография на слънчеви очила

Снимка: Pinterest_Martha Orozco Lopez

Включително и себе си, което по-скоро ще намали успеха на снимката, колкото и красиво да е подредена сцената.

Продуктова фотография на слънчеви очила

Снимка: www.cristycross.com

Осветлението трябва да идва под ъгъл/ наклонен ъгъл, така че отражението на източника на светлина да е извън рамката. Това правило важи, както за естествен източник на светлина, така и за изкуствен. 

Огледайте къде попадат отблясъците. Открийте най-подходящото място за обекта и определете най-подходящото разстояние между обекта и камерата, така че да премахнете евентуални несъвършенства. Най-ефективно би било да поставите осветлението под ъгъл от 45º.

Продуктова фотография на слънчеви очила

Снимка: www.joshcaudwell.com

Намерете перфектните ъгли за горещите точки

За да премахнете нежеланите отражения от повърхността на слънчевите очила трябва да разпръснете светлината. Използвайте голям източник на светлина с дифузьор. Експериментирайте с ъглите на осветление, докато се убедите, че резултатът е удовлетворяващ.

Един от най-лесните начини да постигнете мека, разпръсната светлина е, като  инвестирате в палатка за продуктова фотография. Белият материал ще разпръсне светлината, което ще смекчи отраженията и ще направи много по-лесно снимането на обекта.

Един от триковете на фотоПРО  за справяне с отблясъците е матовият спрей.  Малка доза от него временно може да заглуши всички отразяващи повърхности в изображението. Матовият спрей е неизменен помощник, когато в сцената участват повече отразяващи елементи или обекти.

Продуктова фотография на слънчеви очила

Снимка: bekinsale.com

Създайте контекст за вашите снимки на слънчеви очила

Всеки продукт има своите характеристики и всеки продукт е предназначен за конкретна потребителска аудитория. Имайте предвид, че с включването на модели и реквизити вие създавате контекст на вашите снимки на слънчеви очила. 

За да бъдат по-всеобхватни продуктовите ви изображения трябва да вълнуват зрителите. Затова покажете всяка една характерна черта на слънчевите очила, като създадете подходяща атмосфера и накарате аудиторията да се асоциира с продукта. За да продавате повече, изберете онези теми, които им подхождат най-добре. 

Например, лято, плаж, слънце.

Продуктова фотография на слънчеви очила

Снимка: loggardenia.tumblr.com

Продуктова фотография на слънчеви очила

Снимка: chaserbrand.com

Пресъздайте атмосферата по време на ваканцията

Продуктова фотография на слънчеви очила

Снимка: isacgoulart.deviantart.com

Дайте на потребителите възможно най-подробна информация, като  добавите калъфа и всичко, онова което той ще получи, като купувач. Придайте възможно най-голямо усещане за марката, като наблегнете на детайли и характеристики, които си заслужават вниманието. Нека потребителите имат възможност да разгледат и оценят фините детайли – надписи, лого, конструкционни елементи, материали и т.н.

Продуктова фотография на слънчеви очила

Снимка: designersvillage.in

Покажете слънчевите очила, техните дизайни и форми от различни ъгли

Продуктова фотография на слънчеви очила

Снимка: Prada

Потърсете креативни гледни точки и начини за представяне, за да отличите продуктовите си изображения.

Продуктова фотография на слънчеви очила

Снимка: niklasalm.se

Продуктова фотография на слънчеви очила

Снимка: paris-se-quema.com

Винаги се съобразявайте с аудиторията и очакванията на потребителите, като избирате адекватна за тях тема. 

Продуктова фотография на слънчеви очила

Снимка: unsplash

Например, спортните слънчеви очила са част от екипировката. Те не просто предпазват очите от слънчевите лъчи. Проектират се със специфични качества, защото се използват при по-екстремни условия. 

В този ред на мисли, едва ли спортистите ще се интересуват от шикозните тенденции с лъскави камъчета и всякакви допълни дрънкулки. Те ще имат нужда от друга и по-различна завладяваща история. Така че разкажете им я. Демонстрирайте функционалната роля на регулируемите части. 

Фокусирайте приложението на слънчевите очила в условия на изключително висока маса и висока скорост, като създадете кратко видео, например. Това е най-ефективният творчески метод в продуктовата фотография, който  може да представи индивидуални свойства.

Ако искате да сте актуални в социалните мрежи групирайте слънчевите очила с още продукти или аксесоари.  Направите снимка отгоре. Продуктите ще изглеждат наистина привлекателни и могат да накарат потребителите да помислят за варианти, в които да комбинират слънчевите очила с още нещо, а и това ще даде по-широка представа на клиентите за вашия бизнес.

Продуктова фотография на слънчеви очила

Снимка: unsplash

Опитайте се да създадете по-интерактивен начин за презентация, като предоставите на клиентите  360- градусови снимки.

В продуктовата фотография на слънчеви очила има още един популярен трик, който създава изключително рязко изображение. Става дума за техниката Focus stacking, която се състои  от заснемане на серия частично остри снимки и последващо подреждане на фокуса.

Целта е да се направят няколко макрокадъра, които позволяват детайлна рязкост в определена част от обекта. След това всички изображения с фокусираните части се събират в едно цяло, което представя един прецизно фокусиран предмет, със зашеметяващо обстойни подробности. А това със сигурност може да увеличи процента на конверсия на вашите продуктови страници.