Маса за продуктова фотография

Продуктовата фотография придобива все по-голяма популярност. Включваща широка гама от ниши, тя добре се вписва, като един от развиващите се креативни отрасли в наши дни. Със сигурност това е така и без да проследяваме статистиката, защото замислете се: Кой бранд или eлектронен магазин не се нуждае от продуктови изображения, за да продава? Независимо дали ще снимате в контролирана студийна среда или на открито, за да реализирате висококачествени продуктови изображения ще е необходимо да овладеете не само работата с техниката, както и да усвоите определени умения, но ще трябва и да проучите подходящия набор от оборудване, необходимо за осъществяване на целия този процес. Едно от най-добритеmore bg btnmore en btn

Продуктова фотография за начинаещи

Снимка: Pixabay Когато имате намерение да продавате в Интернет, освен уеб сайт за електронна търговия трябва да помислите и за снимките на вашите продукти, с които ще ги популяризирате и ще ги направите търсени.   Какво трябва да знаем за продуктовата фотография преди да започнем?  Продуктовите изображения са трамплинът за продажба на вашите продукти. За да се сдобиете с изключителни продуктови кадри ще имате нужда от познания, някои основни насоки и разбира се, доза креативност, с която да накарате снимките ви да заблестят. Всеки начинаещ трябва да се запознае с някои ключови компонента, с които ще успее да се доближи до професионалистите. Кои са те?more bg btnmore en btn

Филтрите – предимства и недостатъци

Photo: Katya Tokusheva   Днес, социалните медии се превърнаха в един от най-важните маркетингови канали за популяризиране на много бизнеси. Повече от всякога досега те успяха да приближат клиентите до брандовете. И докато за много от нас, да снимаме със своите телефони, използвайки специални филтри, за да стилизираме и отличим снимките си в океана от социални мрежи е забавно начинание, то когато става въпрос за продуктова фотография, трябва да знаем, че този тип филтри могат да компроментират качеството на нашия продукт. Тъй като клиентите очакват все повече от търговците извършващи електронна търговия, силата на продуктовия кадър трудно може да бъде пренебрегната и изображенията за онлайнmore bg btnmore en btn

Постпродукция на продуктовата фотография

Създаването на изображения в продуктовата фотографияне се изчерпва само със самия процес на заснемане. Реализирането ѝ е сложна съвкупност от множество етапи. Като започнем от избора на техника и оборудване, опит в работата с ръчни настройки, преминем през креативната идея, създаване на сцена, селектиране на подходящо осветление и фон и стигнем до самото заснемане.   И така, какво следва, след като сте направили вашите снимки? Разбира се, има още една последна стъпка, с която висококачествените изображения ще бъдат напълно готови да продават продукта. Последната фаза в продуктовата фотография е постпродукция или редактиране. Трябва да редактирате снимките, които сте заснели, дори ако мислите, че те саmore bg btnmore en btn

Модерните трикове в продуктовата фотография

Когато говорим за реализиране на продуктова фотография, може би трябва да споменем, че един от най-трудните аспекти е творческата част. Да бъдеш толкова креативен, че да успееш да отличиш продукта, веднъж, за да привлечеш вниманието на клиента и още един път, за да си крачка напред от конкурента. Впечатляващите продуктови кадри обикновено са следствие от наличието на уникална концепция и ефективното ѝ прилагане. В много от случаите познаването на техниката и опита не са напълно достатъчни. Последният елемент от формулата за успех е да разполагаш с няколко трика под ръка и умението да ги прилагаш, така че да превърнеш обекта от изображението, в неустоим продукт.more bg btnmore en btn

Продуктови снимки на дрехи

Като част от съвременния дигитален свят, културата ни на пазаруване също търпи своите метаморфози и се ориентира към електронните магазини. Все пак онлайн пазаруването ни предоставя достъп до стоки, независимо къде се намираме и има своите предимства – дава възможност да сравняваме цени, да проследяваме подобни артикули, да получаваме ексклузивни предложения само онлайн и т.н. Освен всичко това спестяваме и време. И ако говорим за облекло, много по-удобно можем да разглеждаме любимите си марки, различни каталози, а доста често и по-лесно попадаме онлайн на дрехи с точните ни размери, отколкото, когато ровим по стелажите във физическите магазини. Днес, толкова много онлайн търговци на дребно предлагатmore bg btnmore en btn

Какви фонове е добре да се използват при продуктовата фотография за онлайн магазин?

Въздействието на цветовете върху човешкото съзнание е отдавна доказан факт. Цветовете имат огромно значение и при брандиране на продукти или при дизайна на уебсайтове. Изследванията показват, че 62- 90% от решенията за бързо закупуване се обуславят именно от възприемането на цветовете. В повечето случаи и изборът на подходящ фон за различните продуктови кадри в онлайн магазините не е никак случаен. Фонът е онази подробност, която подчертава основния артикул и го прави запомнящ се. Изхождайки от това твърдение, няма да се учудим, че „първото впечатление е всичко“ – един от кардиналните принципи в продуктовата фотография.   Фонът, като надеждно, привлекателно и печелившо средство при продуктовата фотографияmore bg btnmore en btn

Продуктови снимки на спортни стоки

Снимка: workbook.com Спортните стоки, както и всички допълнителни уреди и аксесоари, са неизменен избор в ежедневието на много хора по света. Дали причината за това се дължи на някаква модна тенденция, начин на живот или културен момент, градска адаптация или социална свързаност, неоспорим факт е, че спортните стоки са част от нашия живот. А спортната индустрия е на челни позиции в световните икономически статистики.  Облеклото за тенис е нещо, като еталон сред определени среди още през 20-те години на миналия век. За него се говори, когато хората отиват на почивка или приемат децата им в колеж. По това време, облеклото за тенис е символизирало стил.more bg btnmore en btn

Продуктови снимки на мобилни телефони

Снимка: https://www.gsmarena.com/ Нашият технологичен свят непрекъснато се разраства, разширява и напредва. Мобилните технологии са вече част от популярната култура и са навлезли дълбоко в ежедневието ни. Имат огромно влияние не само в личен аспект, но и в публичното пространство, като инструмент на организация и работа. Част от новите технологии са и иновативните, красиво проектирани смартфони, превърнали се в необходимост днес. Отдавна отмина времето, когато телефоните се използваха предимно за комуникация. Сега, мобилните устройства позволяват на хората да мултитаскизират или да вършат много задачи едновременно, чрез приложения. Например да банкират, да пазаруват, да се свързват със социума, да слушат музика, да взаимодействат лице в лице сmore bg btnmore en btn

Продуктови снимки на коктейли

Основни принципи, техника, трикове, детайли, осветление, ъгъл и стилистика на снимане. Как процедира ФотоПРО? Изглежда коктейлите продължават да са любима напитка и днес, а неизчерпаемата фотографската креативност е устремена да покаже на потребителите нови, изкушаващи визии на коктейлните рецепти. Коктейлната миксология е една от вълнуващите теми в продуктовата фотография. Като дял от фотографията на храна, тя е необятна възможност за експериментиране, включваща изобилие от цветове, течности, лед, огън, плодове, подправки, цветя и въображение, което ги смесва и презентира по най-завладяващ начин. Как се заснема коктейл? Основните принципи за заснемане на коктейли следват насоките на продуктовата фотография на храна. За създаване на интересен, реалистичен и апетитенmore bg btnmore en btn