Топ примери за най-успешна продуктова фотография от историята до днес

Продуктовата фотография е в пряка зависимост с търговията и може би затова трябва да я разглеждаме, като изкуство зад рекламата.  Основните принципи в продуктовата фотография са да се търси най- подходящия ракурс, да се подбере съдържателна концепция, за да се изтъкнат качествата на продукта и неговите детайли, да се улови настроение, емоция и най- вече да се предаде усещане, което да предизвика реакция у зрителя. Често рекламните фотографи подхождат към работата си, като художници, чиято основна цел е да разказват завладяващи истории, създавайки стилни и атрактивни изображения, използвайки играта на светлината, всички аспекти на осветлението, правилно кадриране и онези уникални комбинации между основния обект, подходящитеmore bg btnmore en btn

Креативността незаменим фактор на фотографа

Снимка: Sam Hofman Креативността е онзи порив, който предизвиква твореца да излезе извън познатите му граници. Именно чрез креативността всеки творец  по един различен, индивидуален и находчив начин отличава своята работа. В кулинарията всеки готвач се учи да готви по рецепта. Докато добрият готвач, внимателно подбира всяка съставка, следва всяка стъпка и в крайна сметка постига отличен резултат, то майсторът добавя доза креативност. Подобрява вкуса, усъвършенства, както самото ястие, така и презентацията. Точно креативността е онова, което ще го направи известен и търсен готвач. Същото се случва и с фотографията. Съществуват толкова много различни гледни точки и толкова много различни начини,  по които  един кадърmore bg btnmore en btn

Как топ брандовете използват продуктовата фотография?

В днешно време е почти неизбежно, ако произвеждаш физически продукт да не изградиш бизнес онлайн. А продуктовото изображение е първото нещо, на което потенциалните клиенти ще се натъкнат и затова добре изпипаните снимки са от огромно значение. Точно тук се появява продуктовата фотография.  Големите марки, бутиковите бизнеси и всичко между тях привличат внимание, предизвикват интерес, стимулират продажби с визуално съдържание. То се оказва ключов елемент в брандирането и способства  марките да процъфтяват. Процесът на брандиране на продукта се състои в изграждане на неговата индивидуалност. Тази стратегия се използва не само за публиката, която купува, но и за да се разпознае марката, да се установи стандартmore bg btnmore en btn

Продуктови снимки на мебели за баня

Снимка:https://www.richardbooth.co.uk Тенденциите в интериорния дизайн днес не подминават и баните. Успехът на новостите в избора на дизайнерски решения за обзавеждене на санитарни помещения е силно обвързан с визуално представяне на мебели, аксесоари и интериор. За да отговарят на нуждите на своите потребители, производителите на мебели за баня се нуждаят от реалистични и привличащи вниманието изображения, които да открояват продуктите, да отразяват тяхната функционалност и дизайн и да впечатляват.   Къде можем да открием продуктови снимки на мебели за баня? В каталози, продуктови брошури, онлайн магазини, уебсайтове, реклама и социални медии. Разбира се, всяка от тези ниши има конкретни тънкости за заснемане и представяне на асортимента.more bg btnmore en btn

Онлайн презентиране на десерти – продуктовата фотография най- мощното оръжие

Снимка: laurencariscooks.com Днес, времената са такива, че присъствието онлайн е необходимост и страхотно изглеждащите кадри на десерти със сигурност успяват да създадат първо впечатление и имат силата да се окажат мощно оръжие за увеличаване на продажбите. Изображенията, с които се презентират десерти са много по-важни отколкото си мислим! Именно те дават стойност.  Онлайн продуктовите снимки на десерти присъстват в дигиталните менюта и сайтове на ресторанти, пекарни, сладкарници, сватбени и парти каталози, както и в хилядите блогове на кулинари. Откриваме ги още в онлайн рекламата и в социалните медии.  За да изпъкнат на преден план същите трябва да могат да вдъхновяват почитатели, да привличат последователи, даmore bg btnmore en btn

Съвети за продуктова фотография за онлайн магазин

За онлайн магазините днес е особено важно непрекъснато да се развиват, да стават все по-добри и по атрактивни в презентирането на своя асортимент. Съвсем разумен ход от страна на брандовете и търговците присъстващи на онлайн пазарите, е да следват тенденциите в продуктовата фотография, с оглед запазване и разширяване на позициите си. Защо продуктовата фотография е толкова важна за онлайн магазините? Когато потребителите посещават онлайн магазин, първичната им реакция е да прегледат изображенията на продуктите. Точно тук е ключовият момент. Продуктова страница с висококачествени и достатъчно информативни изображения показва значимостта на продуктите и въздейства за потенциални продажби. Ако вие сте решили да се заемете с продуктовитеmore bg btnmore en btn

Основни стъпки в продуктовата фотография

Създаването на висококачествени продуктови снимки не е толкова елементарен процес. Всеки, който се заеме да прави продуктови снимки, предназначени за електронна търговия ще трябва да се научи как да стилизира продуктите, как да настройва осветлението, как да прилага различни експозиции, как атрактивно да представя продуктите. Пътят към ценния кадър на продуктовия фотографможе да бъде дълъг или къс. Всичко зависи изцяло от подхода, който той ще избере, за да подобри качеството и ефективността на своята работа. В тази връзка е важно да разберем, че някой с години може да изучава подробно литературата и техниката и да не постигне успех, докато друг може да не познава съвсемmore bg btnmore en btn

Маса за продуктова фотография

Продуктовата фотография придобива все по-голяма популярност. Включваща широка гама от ниши, тя добре се вписва, като един от развиващите се креативни отрасли в наши дни. Със сигурност това е така и без да проследяваме статистиката, защото замислете се: Кой бранд или eлектронен магазин не се нуждае от продуктови изображения, за да продава? Независимо дали ще снимате в контролирана студийна среда или на открито, за да реализирате висококачествени продуктови изображения ще е необходимо да овладеете не само работата с техниката, както и да усвоите определени умения, но ще трябва и да проучите подходящия набор от оборудване, необходимо за осъществяване на целия този процес. Едно от най-добритеmore bg btnmore en btn

Продуктова фотография за начинаещи

Снимка: Pixabay Когато имате намерение да продавате в Интернет, освен уеб сайт за електронна търговия трябва да помислите и за снимките на вашите продукти, с които ще ги популяризирате и ще ги направите търсени.   Какво трябва да знаем за продуктовата фотография преди да започнем?  Продуктовите изображения са трамплинът за продажба на вашите продукти. За да се сдобиете с изключителни продуктови кадри ще имате нужда от познания, някои основни насоки и разбира се, доза креативност, с която да накарате снимките ви да заблестят. Всеки начинаещ трябва да се запознае с някои ключови компонента, с които ще успее да се доближи до професионалистите. Кои са те?more bg btnmore en btn

Филтрите – предимства и недостатъци

Photo: Katya Tokusheva   Днес, социалните медии се превърнаха в един от най-важните маркетингови канали за популяризиране на много бизнеси. Повече от всякога досега те успяха да приближат клиентите до брандовете. И докато за много от нас, да снимаме със своите телефони, използвайки специални филтри, за да стилизираме и отличим снимките си в океана от социални мрежи е забавно начинание, то когато става въпрос за продуктова фотография, трябва да знаем, че този тип филтри могат да компроментират качеството на нашия продукт. Тъй като клиентите очакват все повече от търговците извършващи електронна търговия, силата на продуктовия кадър трудно може да бъде пренебрегната и изображенията за онлайнmore bg btnmore en btn