Какво представлява лайфстайл продуктовата фотография?

Продуктите сами по себе си не са само продукти. Те всъщност са част от живота на идеалния клиент. Потенциалните купувачи очакват да разберат как един конкретен продукт се вписва в тяхното ежедневие.  Необходимо им да видят продукта в действие. Да получат представа как животът им ще се улесни, подобри или ще стане по-забавен, в случай че го притежават. Това е и смисълът на лайфстайл продуктовата фотография – да покаже на потребителите как един продукт би се вместил в техния живот и с какво би го подобрил. С нарастване ръста на онлайн потреблението се увеличава и нуждата на производителите и търговците от продуктови кадри. За даmore bg btnmore en btn

Продуктова фотография и апетитните бургери

Творческа фотография на храна и създаването на наистина зашеметяващо рекламно изображение изискват конкретен подход, няколко трика и усъвършенствана техника за постигане на правдоподобен резултат. Но някога правило ли ви е впечатление как изглеждат снимките на храната, която купувате и това, което получавате в действителност? Да вземем за пример апетитните бургери.  Рекламните билбордове, менюта и постове в социалните мрежи на МакДоналдс, БъргърКинг, Събуей и всички подобни са пълни с изкушаващи изображения на бургери, които могат да ви накарат почти мигновено да потърсите най- близкото място, откъде да се сдобиете с тях. Повечето пъти обаче, видът от снимките няма нищо общо с реалния бургер пред очите ви.more bg btnmore en btn

Продуктова фотография на техника

Снимка: https://greydstaging-tricor.de/ През последните години наблюдаваме бърза и повсеместна промяна в производството на уреди за бита, инструменти, машини и оборудване за дома и градината. Те стават все по-технологични, детайлни и интегрирани в нашето ежедневие. Това е един от онези редки пазари, които показват тенденция към постоянно висок растеж. Разбира се, такава промяна изисква реорганизация и в начина на предлагане в сектора. Освен всичко се забелязва и значителна трансформация в културата на потребление – хората, от своя страна стават все по-склонни да купуват онлайн. Според статистическите данни, домакинските уреди и битова техника – климатици, бойлери, миялни машини, перални, сушилни, фризери, хладилници, индукционни готварски печки, сокоизтисквачки, хлебопекарниmore bg btnmore en btn

Топ примери за най-успешна продуктова фотография от историята до днес

Продуктовата фотография е в пряка зависимост с търговията и може би затова трябва да я разглеждаме, като изкуство зад рекламата.  Основните принципи в продуктовата фотография са да се търси най- подходящия ракурс, да се подбере съдържателна концепция, за да се изтъкнат качествата на продукта и неговите детайли, да се улови настроение, емоция и най- вече да се предаде усещане, което да предизвика реакция у зрителя. Често рекламните фотографи подхождат към работата си, като художници, чиято основна цел е да разказват завладяващи истории, създавайки стилни и атрактивни изображения, използвайки играта на светлината, всички аспекти на осветлението, правилно кадриране и онези уникални комбинации между основния обект, подходящитеmore bg btnmore en btn

Креативността незаменим фактор на фотографа

Снимка: Sam Hofman Креативността е онзи порив, който предизвиква твореца да излезе извън познатите му граници. Именно чрез креативността всеки творец  по един различен, индивидуален и находчив начин отличава своята работа. В кулинарията всеки готвач се учи да готви по рецепта. Докато добрият готвач, внимателно подбира всяка съставка, следва всяка стъпка и в крайна сметка постига отличен резултат, то майсторът добавя доза креативност. Подобрява вкуса, усъвършенства, както самото ястие, така и презентацията. Точно креативността е онова, което ще го направи известен и търсен готвач. Същото се случва и с фотографията. Съществуват толкова много различни гледни точки и толкова много различни начини,  по които  един кадърmore bg btnmore en btn

Как топ брандовете използват продуктовата фотография?

В днешно време е почти неизбежно, ако произвеждаш физически продукт да не изградиш бизнес онлайн. А продуктовото изображение е първото нещо, на което потенциалните клиенти ще се натъкнат и затова добре изпипаните снимки са от огромно значение. Точно тук се появява продуктовата фотография.  Големите марки, бутиковите бизнеси и всичко между тях привличат внимание, предизвикват интерес, стимулират продажби с визуално съдържание. То се оказва ключов елемент в брандирането и способства  марките да процъфтяват. Процесът на брандиране на продукта се състои в изграждане на неговата индивидуалност. Тази стратегия се използва не само за публиката, която купува, но и за да се разпознае марката, да се установи стандартmore bg btnmore en btn

Продуктови снимки на мебели за баня

Снимка:https://www.richardbooth.co.uk Тенденциите в интериорния дизайн днес не подминават и баните. Успехът на новостите в избора на дизайнерски решения за обзавеждене на санитарни помещения е силно обвързан с визуално представяне на мебели, аксесоари и интериор. За да отговарят на нуждите на своите потребители, производителите на мебели за баня се нуждаят от реалистични и привличащи вниманието изображения, които да открояват продуктите, да отразяват тяхната функционалност и дизайн и да впечатляват.   Къде можем да открием продуктови снимки на мебели за баня? В каталози, продуктови брошури, онлайн магазини, уебсайтове, реклама и социални медии. Разбира се, всяка от тези ниши има конкретни тънкости за заснемане и представяне на асортимента.more bg btnmore en btn

Онлайн презентиране на десерти – продуктовата фотография най- мощното оръжие

Снимка: laurencariscooks.com Днес, времената са такива, че присъствието онлайн е необходимост и страхотно изглеждащите кадри на десерти със сигурност успяват да създадат първо впечатление и имат силата да се окажат мощно оръжие за увеличаване на продажбите. Изображенията, с които се презентират десерти са много по-важни отколкото си мислим! Именно те дават стойност.  Онлайн продуктовите снимки на десерти присъстват в дигиталните менюта и сайтове на ресторанти, пекарни, сладкарници, сватбени и парти каталози, както и в хилядите блогове на кулинари. Откриваме ги още в онлайн рекламата и в социалните медии.  За да изпъкнат на преден план същите трябва да могат да вдъхновяват почитатели, да привличат последователи, даmore bg btnmore en btn

Съвети за продуктова фотография за онлайн магазин

За онлайн магазините днес е особено важно непрекъснато да се развиват, да стават все по-добри и по атрактивни в презентирането на своя асортимент. Съвсем разумен ход от страна на брандовете и търговците присъстващи на онлайн пазарите, е да следват тенденциите в продуктовата фотография, с оглед запазване и разширяване на позициите си. Защо продуктовата фотография е толкова важна за онлайн магазините? Когато потребителите посещават онлайн магазин, първичната им реакция е да прегледат изображенията на продуктите. Точно тук е ключовият момент. Продуктова страница с висококачествени и достатъчно информативни изображения показва значимостта на продуктите и въздейства за потенциални продажби. Ако вие сте решили да се заемете с продуктовитеmore bg btnmore en btn

Основни стъпки в продуктовата фотография

Създаването на висококачествени продуктови снимки не е толкова елементарен процес. Всеки, който се заеме да прави продуктови снимки, предназначени за електронна търговия ще трябва да се научи как да стилизира продуктите, как да настройва осветлението, как да прилага различни експозиции, как атрактивно да представя продуктите. Пътят към ценния кадър на продуктовия фотографможе да бъде дълъг или къс. Всичко зависи изцяло от подхода, който той ще избере, за да подобри качеството и ефективността на своята работа. В тази връзка е важно да разберем, че някой с години може да изучава подробно литературата и техниката и да не постигне успех, докато друг може да не познава съвсемmore bg btnmore en btn