Защо ни трябват хубави снимки на продуктите, които продаваме?

Изпълнителният директор на Pinterest Бен Силберман казва: „Бъдещето на търсенето ще бъде по-скоро за снимки, отколкото за ключови думи“. А първото нещо, което потенциалните потребители ще видят във вашия сайт или електронен магазин са именно изображенията. Ето защо инвестирането в качествена продуктова фотография е важно. И ако се опитвате да направите вашия бранд популярен или искате да увеличите продажбите трябва да се погрижите изображенията на продуктовите ви страници да изглеждат страхотно. Хубавите снимки на продукти подобряват визуалната представа на клиентите и ги мотивират да бъдат по-смели в решенията си за покупка.  Добрите снимки продават ли? Представете си, че влизате в магазин и искате да закупитеmore bg btnmore en btn

Предметна фотография на стъклени предмети на тъмен фон

В продуктовите изображения на тъмен фон зрителят винаги усеща някакъв драматизъм, улавя повече стил и естетика. Може би затова те са и толкова привлекателни. Тъмният фон намира приложение в продуктовата фотография предимно на луксозни аксесоари, като бижута, часовници, парфюми или лимитирани серии продукти. Снимка: Pinterest Вдъхновена от ефектите, които се постигат, „Dark Food Photography“ вече се е обособила, като отделен дял на продуктовата фотография за храна. Снимка: lenkaslens.com В комерсиалната фотография ще срещнете сериозни брандове, които изкушават с фотоси на изтънчени питиета и вино, реализирани именно на тъмен фон. [rl_gallery id=“2749″] Снимки: lauraknox.com и Pinterest Фотографията обаче може да се превърне в истинско предизвикателство, когатоmore bg btnmore en btn

Грешки при обработката на снимки

Висококачествените продуктови изображения със сигурност са едно от най- ефективните средства, с което да привлечете клиенти и да развиете бизнеса си онлайн. Продуктовата фотография обаче може да бъде и предизвикателство, защото освен креативност се изискват познания и умения. Визуалното съдържание, което представяте трябва да бъде привлекателно и професионално направено. В противен случай рискувате да пропъдите потенциални клиенти или вашите продукти да бъдат по-често връщани от купувачите, заради несъответствия между визуалното представяне и действителния продукт. За да насърчите потребителите към покупка е необходимо да отделите особено внимание на всеки детайл от продуктовото изображение. И най-вече на обработката, защото тя е последният етап от целия процес. Предиmore bg btnmore en btn

Мониторът като фон за снимане на продуктова фотография

Изборът на подходящ фон е неразделна част от продуктовата фотография. Ролята му не е само да подчертава обекта, но и да подобрява самия кадър. Да, разбира се, продуктът винаги е най-съществената част на изображението, но фона заема основно място в него и обединява цялостната визия. Необходимо оборудване  Обичате ли да експериментирате? А случвало ли ви се е по някаква причина да не може да направите снимки в подходяща среда? Или търсите уникален начини да накарате продуктите си да изпъкнат? Хрумвало ли ви е да използвате монитора, като фон за снимане на продуктова фотография? Да, с обикновен монитор може да се създават ефективни сцени, за даmore bg btnmore en btn

Продуктова фотография — насоки и препоръки за начинаещ

Днес продуктовата фотография дава възможност на всеки съвременен бизнес да се представи онлайн и е от особено значение за развитие на продажбите. Затова, ако сте стартиращ предприемач или искате търговията ви да е успешна, имате нужда от качествени продуктови изображения.  Колкото по-добра е продуктовата фотография на онова, което предлагате, толкова по-силно ще бъде въздействието върху потребителите и ще се радвате на продажби. Как да подобрите снимките на продуктите си? Една от основните препоръки към начинаещия в продуктовата фотография е да не се скъпи за времето, което ще отдели. Без съмнение е по-добре е да се подготвите  предварително. Така че, последвайте насоките и препоръките, които щеmore bg btnmore en btn

Как да подобрите реализациите на продуктови страници?

Днес, потребителите пазаруват редовно от сайтове за електронна търговия и формират  нови потоци от приходи. Електронната търговия става все по-популярна, като общите приходи от нея в Европа през 2021г. се оценяват на 396 милиарда евро. Ето, защо онлайн присъствието на бизнеса или използването на дигитални инструменти за създаване на пространства за представяне на даден бранд е жизнена необходимост.  За да бъдете успешни,  трябва да сте наясно с ролята на продуктовите страници :  Продуктовите страници са връзката между вас и вашите потенциални нови клиенти Продуктовите страници са инструмент, с който да се разграничите от вашите конкуренти Продуктовите страници предлагат реална добавена стойност, стимулират осведомеността, ангажираността иmore bg btnmore en btn

Важни компоненти за заснемане на перфектната снимка на продукта

Защо ви е нужна перфектна снимка на продукт? Продуктовото изображение помага на възприятието на потребителите и е ключова фактор в електронната търговия, който не трябва да подценявате. Ако имате онлайн магазин или намерение да продавате, чрез различни дигитални канали, трябва да сте наясно, че перфектната снимка на продукт представя неговата стойност и провокира към продажба.  За да повишите процента на реализация на продажбите си ще имате нужда от продуктови изображения, които привличат вниманието и са убедителни. Кои са най- важните компоненти, за да получите перфектната снимка на продукт? Когато става въпрос за продуктова фотография, винаги планирайте добре целия процес и не се страхувайте да инвестиратеmore bg btnmore en btn

Тънкостите на продуктовата фотография – ключът към скока в онлайн продажбите

Най-добрият начин да увеличите онлайн продажбите си е като изберете продуктовата фотография да продава за вас. Колко често се натъквате на търговци, които продават един и същ продукт?  Ако вие самите сте търговци и си мислите, че само защото продуктът ви е качествен и добър, продажбите ще хвърчат, ще трябва да сте наясно, че хората няма как да знаят това.  Тази условност е особено актуална, ако пазарът е наситен. Тогава ще имате крещяща нужда да откроите продукта си от останалите. А продуктовите изображения са ключов инструмент в това начинание, защото те перфектно могат да подчертаят силните предимства на един продукт. Да го направят запомнящ сеmore bg btnmore en btn

Защо инвестицията в продуктова фотография ще помогне на бизнеса ви?

Използването на интернет, мобилни приложения и социалните медии се превърна в неразделна част от ежедневието на много хора. Според статистическите данни 4,54 милиарда души са активни интернет потребители, което обхваща около 59% от населението на света (Statista, 2020a).  Същите технологични и социални иновации спомогнаха за промяна в поведението на потребителите, което оказа пряко влияние върху това, как взаимодействаме и използваме онлайн търговията, за да вземаме решения и да пазаруваме онлайн. Защо добрата инвестиция в продуктова фотография ще доведе до печалба? На всички ни се налага да търсим нещо онлайн и в момента, в който отворим  резултатите от търсенето попадаме в уебсайт или онлайн магазин. Когатоmore bg btnmore en btn

Бъдещето на продуктовата фотография

Онлайн пазаруването става все по-популярно сред хората в световен мащаб и прогнозните тенденции показват, че до няколко години търговията ще бъде предимно мобилна. Ако досега потребителите използваха своите мобилни устройства, за да търсят информация, то днес вече много от тях пазаруват мобилно.   Все повече хора и у нас започват да се доверяват на този процес. През 2020 онлайн пазаруването се превърнало в навик за 31% от онлайн потребителите в България. Статистически данни сочат, че над 1.6 млн български потребители са пазарували онлайн (BEA e-commerce Passport 2020). Факт е, че през последните няколко години търговията претърпя трансформация. Технологиите и съвременните условия на изолация подтикнаха бизнесите, коитоmore bg btnmore en btn