В условията на динамично навлизане на дигитализацията и новите технологии, в нашето ежедневие, бъдещето на обществото и бизнеса се променя, преминавайки на виртуално ниво. От една страна, това налага скоростно и адекватно преориентиране на търговията към онлайн пространството, където вече са позиционирани голяма част от потребителите. От друга страна темповете на развитие на електронната търговия, виртуалните услуги и дигиталния маркетинг, водят до неизбежна трансформация на стандартните подходи, използвани в рекламата досега.   Според проучване, публикувано във Facebook през февруари 2019 година, 83% от потребителите на Instagram казват, че платформата им помага да откриват нови продукти и услуги.  Онлайн търговията е вече индустрия. Онлайн присъствието е конкурентноmore bg btnmore en btn

Каква техника се използва за продуктова фотография

Ако сте творческa личност, предприемач, разработващ сайт за електронна търговия, блогър, имате профил в Etsy, активно ще представяте бранда си в социалните мрежи или пък кипите с идеи и искате да разнообразите вашата дейност, е време да се гмурнете в едно вълнуващо и печелившо приключение, наречено продуктова фотография. Овладяването на продуктовата фотография изисква желание, оборудване, известна доза талант и няколко трика. Списък с най- важните точки : Използване на подходящи камера и обектив Подход при избора на светлина Правилни настройки на бленда, скорост на затвора, светлочувствителност (ISO) и баланс на бялото (WB) Креативност при избора на фон и цветове Експериментиране с  композиции и заснемане отmore bg btnmore en btn

Как се изпълнява, реализира продуктова фотография ?

С развитие на цифровите технологии и навлизане на социалните мрежи, много от нас разглеждат и купуват от Интернет. Съществена предпоставка, съвременните решения на дигиталния  маркетинг,  онлайн търговията и рекламата да базират своя успех нa продуктовата фотография. Продуктовата фотография включва главно заснемането на обекти. Изображенията се адаптират при изграждане на уеб продуктови сайтове, онлайн магазини, използват се от блогъри,  рекламни агенции и разбира се в социалните мрежи. Реализират се и за рекламиране в офлайн формат – за създаване на брошури,  каталози, менюта, билбордове и т.н. В продуктовата фотография се използват някои отличителни техники и находчиви похвати за демонстриране на продуктите, по начин, чрез който да сеmore bg btnmore en btn

Видове продуктова фотография

„Днес, когато погледна по- успешните марки, първото нещо, което изниква в съзнанието ми е ясната идентичност – в основата си, всички те разказват история. Така от решаващо значение е намирането на правилния визуален разказ, защото вече не просто купуваме продукти, а търсим връзки.“ Патрик Ла Рок   Фотографията е част от всяка креативна стратегия на бизнеса, брандовете и компаниите, търгуващи с продукти. Ако допреди, всички те разчитаха на изображения главно за офлайн реклама– каталози, брошури, списания, билборди, то днес фотографията е буквално навсякъде. За реализация и ефективно представяне на своите продукти, много компании влагат средства, наемайки творчески екипи. Продуктовата фотография е онзи пълноценен източник, чрезmore bg btnmore en btn

photo-studio

Какво представлява тази фотография и как се е зародила? Всеки път, в който разгръщате страниците на рекламна брошура, разглеждате менюто на любимото си заведение или влизате на страниците на магазин за онлайн търговия, вие се докосвате до света на продуктовата фотография. Този вид фотография е един от последните видове, който се появява с развитието на онлайн търговията. Нарича се още продуктово заснемане и е част от рекламната или т. нар. търговска фотография. В началото бил дагеро типът Не можем да говорим за история на продуктовата фотография, без да направим един съвсем кратък обзор на възникването и развитието на фотографията (обещаваме, ще е съвсем кратък). Всичкоmore bg btnmore en btn

photo-studio

Пазарувате ли от онлайн магазини? Сигурни сме, че го правите редовно. А когато разглеждате продукти в подобни магазини как решавате дали да закупите определен продукт или не? Като обръщате особено внимание снимките, които го придружават, нали? А ако докато търсите конкретен продукт и го откриете в няколко магазина за електронна търговия на една цена, но в единия магазин продуктът е показан реалистично, снимката е направена с много вкус към детайла, а в останалите изглежда постно и напълно обикновен, все едно вие сте го щракнали с телефона си набързо, от кой магазин ще предпочетете да направите покупката? Убедени сме, че без да се замисляте ще добавитеmore bg btnmore en btn