Продуктова фотография: Коя програма за обработка на снимки да ползваме?

Изключителните продуктови изображения са златна възможност за всеки, който иска да бъде успешен в онлайн търговията.  В проучване 87,6% от анкетираните считат снимката на продукт за ключов елемент от пазаруването.  Нарастването на рекламата в социалните медии, онлайн присъствието на знаменити брандове, растежът на електронната търговия и т.н. накара маркетинг специалистите все по- убедително да залагат на визуалното съдържание в стратегиите за привличане на потенциални купувачи.  За да откроят продуктите обаче е необходим професионален подход, който обхваща не само процеса на заснемане, но и последващото редактиране, и подобряване на визуалното съдържание.  Дори и за професионалистите в търговската и рекламна фотография обработката на снимки е съществена стъпкаmore bg btnmore en btn

Видове размери на снимки и приложението им

Тенденцията електронната търговия да продължава да се разширява и да бъде неразделна част от изживяването на потребителите по целия свят е актуална и днес. Визуалните елементи са един от основните фактори за успеха на онлайн бизнеса.  И ако искаме да спечелим вниманието на потребителите и да увеличим продажбите си, продуктовите ни страници трябва да имат висококачествени изображения.  Снимка: freepik Защо е важно да изберем подходящ размер снимка? От ключово значение за успешното представяне на онлайн бизнеса е оптималният размер на изображенията в уебсайта или електронния магазин. За доброто потребителско изживяване обикновено са ни необходими снимки с висока резолюция и детайлност.  Важно е потребителите да иматmore bg btnmore en btn

5 съвета за успешна продуктова фотография на тениски

Какво е продуктова фотография и защо ни е нужна?  Продуктовата фотография за разлика от обикновената е насочена към фотографирането на обекти, чиито снимки се използват за целите на електронната търговия, в рекламните брошури и списанията. Развитието на един онлайн магазин е немислимо да се осъществи без снимки на предлаганите продукти. Само чрез тях потребителите могат да добият представа за стоките. В съвременния дигитален свят достъпността на повечето изделия е постижима чрез интернет мрежата, което изисква създаването на визуализации.  Така е и при търговията с дрехи, където основна роля играе именно продуктовата фотография на отделните артикули, които се предлагат. Основната цел на подобни снимки е даmore bg btnmore en btn

Какви са основните компоненти на успешния проект за продуктова фотография?

Каква е разликата между обикновената фотография и продуктовата ? Обикновената фотография се различава значително от продуктовата. Последната се фокусира върху заснемането на отделни продукти и стоки.  Продуктовите фотографии се правят за онлайн магазините, за каталозите, брошурите и рекламните кампании на различни фирми и производители. Докато обикновената фотография няма търговски цели, то при продуктовата фотография идеята е да се изтъкнат качествата на конкретния продукт.  За да се реализира успешен проект за продуктова фотография е необходимо да има концепция, подходяща апаратура и условия за представяне на дадената стока или услуга.  С какво може продуктовата фотография да ни помогне? Продуктовата фотография е най-добрият възможен начин да се осъществиmore bg btnmore en btn

Какво е модна фотография?

Модната индустрия днес е една от най- популярните индустрии в света. Разцветът на интернет наложи нови стандарти и бизнес модели за представяне на модата.  Модните къщи, дори самите дизайнери се появиха в дигиталната „метавселена“, създавайки електронни магазини, виртуални събития, онлайн каталози.  Интерактивните дигитални среди и инвестициите в електронната търговия са все по- значим лайтмотив на марките. Социалните медийни канали, блогъри, инфлуенсъри се превърнаха в ключов елемент, не само за продажба на мода, но и като част от прогнозирането и налагането на бъдещи тенденции.  Компаниите постепенно се адаптират към новите потребителски приоритети, докато цифровите технологии осигуряват страхотни възможности за растеж. Очакванията са модната електронна търговия даmore bg btnmore en btn

Въздействието на светлината във фотографията е доминиращо. Ние буквално не можем да снимаме без нея. Наличието на подходящо осветително оборудване е ключова част от арсенала на успешния фотограф. Умението му да контролира светлината определя до голяма степен крайния резултат и е от съществено значение за качеството на изображенията. За да се постигне необходимото количество светлина, което е нужно за конкретна сцена, фотографът има за задача да регулира интензитета, посоката и цвета на светлината. Обикновено за модифицирането на светлината във фотографията се използват рефлектори и дифузори. По същество рефлекторът за светлина е специализирана отразяваща повърхност, с която светлината се пренасочва към конкретен обект. На практика рефлекторътmore bg btnmore en btn

Снимка: freepik В свят на цифрови технологии, глобална свързаност и дигитален бизнес, съвременното общество е жадно за изображения. Дали в социалните медии, новините или онлайн магазините, снимките са първото нещо, което привлича хората.  Затова, ако сте собственик на онлайн бизнес, управлявате електронен магазин, имате търговски уебсайт или се каните да стартирате нов бранд, визуализацията е ключова за успеха ви. Атрактивната демонстрация на продукти и услуги привлича внимание, насърчава потенциалните клиенти да купуват и е от първостепенно значение за репутацията на бранда. Снимка: shop.entheosweb.com Защо снимките на продуктите са от значение за нашия онлайн магазин ? Необходимо е, когато потребителите попаднат на продуктовите страници, да иматmore bg btnmore en btn

Защо се нуждаем от снимки на бял фон за електронния ни магазин ?

Снимка: fabiogrilli.it Един от ключовите инструменти на успешния бизнес в електронната търговия са продуктовите изображения. Всъщност, още преди да помисли за трафик и висок процент реализации, за един онлайн търговец е важно да има ясна концепция, как ще представи онова, което продава. Продуктът. Как да му добавим стойност? За да се свържете с аудиторията трябва из основи да опознаете своя продукт или услуга. Отделяйки време за детайлите и функционалностите ще имате възможност да подобрите клиентското изживяване във вашия уебсайт или електронен магазин. Визуалното представяне на продукта в онлайн магазините допълнително влияе и на начина, по който клиентите възприемат вашата марка. Висококачествените продуктови изображения в нашиmore bg btnmore en btn

Защо е важно да представим продуктите си професионално ?

През последните години електронната търговия претърпя еволюция и промени начина, по който пазаруваме. Предостави ни възможност да разглеждаме стотици онлайн магазини и да избираме между хиляди продукти.  Но на днешният претъпкан пазар приключването на продажба изисква повече усилия, защото клиентите имат достъп до изключително много информация. За търговците е предизвикателство да предложат нова гледна точка или да убедят клиентите, защо продуктът, който предлагат е най- добър за тях.  От друга страна, за да вземат решение за покупка,  потребителите обичат да изследват и да анализират информацията сами. Тези условия издигнаха визуалното съдържание на друго ниво, като му позволиха да доминира в сайтовете за електронна търговия. Товаmore bg btnmore en btn

Каква е разликата между любителската и професионалната фотография ?

Снимка:freepik В наше време всеки може да направи снимка, благодарение на  технологиите, всички онези подобрения във фотографската индустрия и мобилните телефони с усъвършенствани камери. Тук обаче изникват следните въпроси. Имаме ли нужда от професионален фотограф? Кога е препоръчително да се доверим на професионален фотограф и защо? Преди да се опитаме да се обосновем, нека първо изясним, каква е разликата между любителската и професионалната фотография. Първата и най- значима отличителна черта на професионалния фотограф е, че той използва уменията си, за да упражнява професия и да генерира доходи. С една дума, той е фотограф на пълен работен ден. Обикновено професионалистът е придобил диплом или някаква степенmore bg btnmore en btn