Може ли да се използва екшън камера за продуктова фотография?

Nowadays, more and more people are looking for the most suitable camera for product photography and have to take into account many characteristics. In fact, the purpose of product photography is simple – to make those shots that will sell. But is implementation so easy? Alas, things are not so simple. When it comes to shooting products product frames designed for an online store they are most often filmed in a studio. For those in context or lifestyle who demonstrate functionality, application, and show the viewer how the product would fit into their daily lives, photographers select appropriate scenes outside as well. However, achieving dynamicmore bg btnmore en btn

Социалните мрежи и продуктовата фотография

In recent years photos have become an extremely powerful thread for communication between people around the world . As the impact of social media increased, users began to use photos more and more to share their own stories, to communicate with friends, to demonstrate lifestyle and lifestyle. And not only that. They connect through the photos to learn the latest trends, to follow celebrities, brands and to keep up with the latest . By definition social media is a quick tool to reach many people. Therefore, it is not surprising that with the growing popularity of image-based social platforms, the well-known ways of presenting productsmore bg btnmore en btn

Топ тенденции в продуктовата фотография на 2021 година

We can not ignore the fact that the global changes that have occurred as a result of Covid-19 have drastically affected the growth of e-commerce and social media, forcing companies to use new strategies for their brands so that they can adapt more quickly to new conditions and be successful. Growing globalization and ubiquitous periods of lockdown, restrictions and social distancing have changed consumer shopping habits and shifted the focus to e-commerce. Today, the ability to shop via a mobile device is a major factor in making of a purchase decision. The digital transformation of the business in turn imposed new requirements for the creationmore bg btnmore en btn

Защо не можем да снимаме продукти у дома?

It turns out that in the world of e-commerce,  quality product photography is the dominant asset  and choosing a professional product photographer over the opportunity to do everything yourself is an important point. In case you decide  to start shooting your own products,  the first thing you will encounter is investing in appropriate machinery and equipment. Suppose you  invest and provide a relatively good technique,  the probability of failing to get the images you need is quite high. This is due to the fact that not only  the availability of machinery and equipment make the photo profitable.  It takes years of practice, technical knowledge, skills tomore bg btnmore en btn

Продуктовата фотография в автомобилната индустрия

Cars today are an  important and almost indispensable part of people’s daily lives.  Only for  2020 . worldwide sold 63.8 million units. The main segments in the automotive industry include  commercial vehicles and cars.  As the niche is located in a wide range – from medium and large sedans to compact and subcompact cars. From everyday cars to  luxury cars  and those with collector’s value. As in any industry, so in the automotive industry, the end product  is intended to sell  And the easiest way for a product to reach consumers is by showing it. Whether through online or offline advertising, a company or commercialmore bg btnmore en btn

Живеем в свят, където електронните устройства са повсеместно разпространени. Когато трябва да работим в офиса или у дома, да пазаруваме онлайн или да разпускаме играейки компютърни игри, таблетът, лаптопът и настолният компютър са обичайните средства, които могат да ни улеснят и осигурят нужното удобство за това. Но как стои въпросът, когато трябва да изберем какъв компютърен хардуер да закупим? Ако в миналото потребителите бяха ограничени при избора на компютърни устройства, то днес те могат да пазаруват онлайн, директно от мястото където се намират. За да бъдат забелязани, конкурентоспособни и да привличат потребители онлайн, производителите и водещите брандове в тази сфера се нуждаят от достатъчно добро визуално съдържание. Когато купуваме компютър, всички ние имаме различни изисквания и възможности за закупуване и затова продуктовите изображения трябва да бъдат добре обмислени и насочващи вниманието на потребителската аудитория. Важно е да отбележим, че презентирането на преносими и настолни компютри, периферни устройства, компоненти и аксесоари не е толкова лесно в сравнение с други стоки, като например дрехи или бижута. В тази сфера, с продуктовите изображения се акцентира предимно на дизайна, на някои външни характеристики и елементи, отколкото на техните спецификациите. И все пак продуктовата фотография на компютри е по- важна за брандовете в това направление повече от всякога. Рекламно изображение на лаптоп от известния продуктов и търговски фотограф Алекс Колосков Когато говорим за продуктова фотография на компютри и периферни компютърни устройства, трябва да имаме предвид, че не всички стилове биха били подходящи. Това произхожда от факта, че продуктите варират от малки части, като вентилатори, видеокарти до по-обемни такива, като настолни компютри, лаптопи, монитори, принтери - всички с различни габарити и специфични характеристики. Колко и какви снимки са необходими? Основното направление на продуктовата фотография при компютрите е насочено към презентиране на елегантните им дизайни, ултратънките форми, многофункционалността и практичността на периферните устройства, броя и вида на входове, изходи и разбира се, приложението на всичко това в ежедневието на хората. По отношение на броя снимки е важно на клиентите да се дадат възможно най-много подходящи перспективи, които да представят характеристиките, приложението и средата, в която се очаква продукта да бъде използван. Продуктовите изображения на бял фон от различни ъгли са най-предпочитани за уебсайт и електронен магазин. И действително, когато посетим онлайн, който и да е от големите брандове ще се убедим, че концепцията за презентиране на конкретна стока включва няколко неща. Те са : няколко изображения на продукт, заснети на бял фон фронтално, странично, под определен ъгъл и отгоре. един задължителен кадър на гърба или страната, където са разположени буксите, входовете и изходите на устройството. В случая, който ще разгледаме по-долу, обектът е преносим компютър на мултинационална компания за компютърни технологии Dell, където във визуалното портфолио на продукта, освен всичко изброено до тук, откриваме кадър, демонстриращ как би изглеждал лаптопа, когато е отворен и готов за работа, както и още един допълнителен, когато е затворен. Добавена е и детайлна снимка показваща на потребителя клавиатурата и тъчпада. Снимки: Dell Разбира се, не бива да пропускаме факта, че всяко едно от изображенията в уебсайта на бранда е с достатъчно голяма резолюция, която позволява на потребителите да мащабират снимката и да разгледат отблизо всичко, което ги интересува. Продуктови изображения свързани с начина на живот при компютрите, намират място, когато стремежа на бранда е да свърже продукта с целеви потребител. Ако става въпрос за бизнес сектора, компанията ще се съсредоточи да презентира настолни компютри, лаптопи и принтери в подходяща обстановка. Например офис Снимка: HP или директно на терен. Снимка: Microsoft Подобен тип изображения обикновено се включват и в уебсайтове с цел обединяване на продуктите за конкретен сектор – бизнес потребители, домакинство, геймъри и т.н., което откриваме и в сайта на Microsoft. В специализираните търговски сайтове, където се публикуват ревюта на компютърни устройства, често можем да срещнем кадри, които ни отвеждат в уюта на домашната обстановка. Снимка: pcmag.com Тези снимки придават усещане, подчертават удобството и карат клиента да направи асоциация какво би било чувството и ежедневието му, когато притежава продукта. Снимка: Microsoft За максимален ефект от продуктовите изображения на компютри е уместно да бъдат показани и всички разновидности от даден модел. Разбира се, това може да стане по много и различни начини. Една от възможностите е като се групират всички цветни разновидности и се включат допълнителни аксесоари към тях. Credit: Ian C. Bates / Wired Друга опция може да бъде, като се добавят стил и финес с човешко присъствие. Един от най-често срещаните методи за прилагане на мащаб е, когато някой използва продукта или го държи в ръце. Подобен подход дава точна и ясна визуална информация на купувача относно големината на продукта. Снимка: Microsoft Лайфстайл продуктовите кадри са чудесно средство, с което да се демонстрират конкретни характеристики, отличаващи компютърното устройство. Например, ако екранът му е сензорен. Снимка: pcmag.com Ефективни са и дават отговори на въпроси свързани с продуктовите описания. Като това изображение в контекста, което нагледно подчертава ултратънкия дизайн и купувача може да го забележи само с един поглед. Ако тази характеристика е съществена и определяща в избора му на продукт, то той ще разполага с възможност да получи информацията, още преди да е стигнал до продуктовото описание. Снимка: Microsoft Осветлението във фотографията винаги е ключово. При продуктовата фотография на компютри, фотографите нерядко се сблъскват с особено отразяващи обекти, които са едни от най-трудните и предизвикателни за работа със светлина. За правилно управление и моделиране на светлината ще са нужни дифузори и рефлектори. Когато дойде време за заснемане на изображения в студиото, професионалните фотографи изпробват множество възможности, докато постигнат перфектната позиция, с която да избегнат неприятните отражения. Най-важното, на което трябва да се обърне внимание в такива ситуации е позицията на камерата и това, което кара повърхността да отразява. Когато се използва студийно осветление, обикновено има поне два източника на светлина. Единият е ключов, а другият се вкарва, като подсветка. Трикът е ключовата светлина да осветява продукта отпред или леко встрани, докато запълващата светлина трябва да е насочена към противоположната страна. Светлината се разсейва, докато се получи меко, равномерно разпределение без натрапчиви сенки и без никакви отражения. За да се справят с лъскавата отразяваща повърхност на мониторите, например или екраните на лаптопите, фотографите прибягват до техниката „Отражение на градиента“ - постепенно отражение върху лъскава повърхност. Целта е да се открие цялото отражение и то да бъде покрито с голям източник на светлина. Снимка: desktop.bg С подема на онлайн комуникациите се увеличава и търсенето на технологични устройства. Компаниите проектиращи, разработващи и продаващи потребителска електроника и компютърен софтуер непрекъснато предлагат иновативни решения и търсят печеливши маркетингови стратегии, за да достигат по-бързо до своите потребители и да генерират продажби. Днес, онлайн бизнеса разчита на привличащи рекламни послания, които вървят ръка за ръка с продуктови изображения. Как действат известните брандове? Нека разгледаме Apple. За представяне на своя MacBook Pro е използван кратък слайд. В момента, в който потребителя отвори продуктовата страница, MacBook Pro подканящо се отваря на половина и незабавно задейства вниманието му. За да се акцентира върху отличаващите го спецификации са използвани отделни анимирани визуализации, инфографики, снимка на екрана, клавиатурата и корпуса на устройството, които обаче са по-скоро компютърно генерирани, отколкото създадени с методите на традиционната продуктова фотография. По друг начин изглеждат нещата, когато кликваме на опцията Мac for Business. Продуктовите изображения демонстрират технологичните устройства на Apple в действие. Още преди да сме прочели описанията, контекстуалните продуктови изображения красноречиво ни дават информация за приложението на компютърните устройства и възможностите, с които бихме разполагали, ако ги притежаваме.

We live in a world where  electronic devices are ubiquitous . When we have to work in the office or at home, shop online or relax playing computer games, the tablet, laptop and desktop computer are the usual tools that can make it easier and more convenient for us. But what about when we have to choose what computer hardware to buy? If in the past  consumers were limited in their choice of computer devices,  today they can shop online, directly from where they are. In order to be noticed, competitive and attract consumers online, manufacturers and leading brands in this field  need good enoughmore bg btnmore en btn

Най-скъпото оборудване за продуктова фотография

Everyone  engaged in photography,  whether professional or amateur, wants to have  better photographic equipment.  That is why he often peeks into the sector of manufacturers, designed for the most expensive photographic equipment, and follows with interest every new trend. Today, we plan to immerse ourselves in luxury and see what it looks like in the  field of photographic equipment . Let’s start with cameras. Many photographers say they have  started their work with more ordinary cameras . Over time, they manage to weed out the advantages and disadvantages of many of the technical characteristics and discover the essential features with which  they can improve themore bg btnmore en btn

Продуктова фотография в индустриалния дизайн

Serial production – the key feature of  standardized industrial products,  which are produced in bulk, in large quantities and are intended for a wide range of industrial sectors or for mass consumption. Of course, these can be different types of materials, parts, components, tools, motors, equipment, machinery or cars, for example. To differentiate themselves in the global market,  businesses of this rank must secure a virtual business card  by investing in professional, high-quality images that document the production process, demonstrate technology, equipment and, above all, bring to light everything that  distinguishes their final product. Product images  in industrial design most accurately tell the history ofmore bg btnmore en btn

Защо продуктовата фотография продава?

If you’re  trying to sell something online,  you’re definitely going to have to demonstrate its best side. Everyone wants to make high sales and to convince their potential customers how great their product can be for them they will need  captivating visual content.   Different people perceive the same thing in completely different ways. That is why it is  difficult to concentrate general attention . And this is where product photography comes to the rescue, which is an effective tool for influencing consumer psychology, used successfully in  companies’ marketing strategies.  Statistics confirm that  75% of online shoppers rely on product images when they need tomore bg btnmore en btn

Продуктова фотография на книги

Photo: weheartit.com According to statistics provided by the NSI, the amount of readers in our country, read at least one book in the last 12 months is about 53%.  The results of the survey are from 2016.  It is almost certain that the number of books read in the last year and a half has increased,  given the restrictions, social distancing and the opportunity to spend more time at home. In this regard, many  bookstores and publishers have made online shopping campaigns  with more discounts and attractive offers. How do some of them present their readings to increase their audience? Photo: Hermes bookstore (St. Zagora)more bg btnmore en btn